تصاویر رندر اکسپریا ایکس زد 3 با یک دوربین فاش شد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر مربوط به اکسپریا ایکس زد ۳ سونی به همراه ویدیویی از این محصول فاش شده که ظاهر نسل جدید پرچمدار سونی را با بهره‌گیری از یک دوربین نمایش می‌دهد.
تبلیغات

اکسپریا ایکس زد ۳ را باید نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار سونی بدانیم که در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد. ساعاتی پیش تصاویر رندر جدیدی منتسب به گوشی هوشمند اسکپریا ایکس زد ۳ به همراه ویدیویی از این گوشی‌هوشمند فاش شده که ظاهر نسل جدید پرچمدار این کمپانی را نمایش می‌دهد. چیزی که در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد، وجود یک دوربین در پنل پشتی Sony Xperia XZ3 است. برخلاف تصاویر پیشین فاش‌شده‌ی منتسب به اکسپریا ایکس زد ۳ که این گوشی در قاب قرار گرفته، در تصاویر جدید خبری از قاب نیست و اکسپریا ایکس زد ۳ به‌صورت کامل نشان داده می‌شود.

همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، اکسپریا ایکس زد ۳ از وجود یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بهره می‌برد که حالتی دایره‌ای شکل دارد. همچنین با توجه نجوه‌ی بازتاب نور از پشت این گوشی می‌توان وجود یک روکش شیشه‌ای در این گوشی را مشاهده کرد. همچنین یک فریم فلزی دور این گوشی را فرا گرفته است. اسلات سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی در لبه‌ی بالای اکسپریا ایکس زد ۳ قرار گرفته است. همچنین باید به قرارگیری درگاه USB در لبه‌ی پایینی گوشی اشاره کرد. هرچند اکسپریا ایکس زد ۳ از وجود لبه‌های باریک در طرفین گوشی بهره می‌برد، اما این موضوع در لبه‌های بالا و پایین صدق نمی‌کند. در لبه‌ی پایینی برند Sony قرار داشته و در لبه‌ی بالایی نیز می‌توان شیار مربوط به اسپیکر را در کنار محل مخصوص برای قرار گرفتن دوربین سلفی و سنسور‌های مورد نیاز مشاهده کرد. چهار گوشه‌ی نمایشگر تیز نبوده و لبه‌ها نیز از وجود یک خمیدگی بهره می‌برند. به‌نظر می‌رسد چهار گوشه و لبه‌های نمایشگر یک پوشش شیشه‌ای دارد.

اکسپریا ایکس زد 3
اکسپریا ایکس زد 3
اکسپریا ایکس زد 3
اکسپریا ایکس زد 3

اکسپریا ایکس زد ۳ از وجود نمایشگری بهره خواهد برد که احتمالا ۵.۷، ۵.۸ یا ۵.۹ اینچ خواهد بود. همچنین باید به رزولوشن احتمالی ۲٫۱۶۰ در ۱٫۰۸۰ پیکسلی این گوشی‌هوشمند اشاره کرد که از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸۴۵ وظیفه‌ی تامین نیروی پردازشی این گوشی هوشمند را برعهده خواهد داشت. این تراشه از وجود هشت هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد که چهار هسته در فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی بهره می‌برند. پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه آدرنو ۶۳۰ است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اکسپریا ایکس زد ۳ اشاره کرد. سونی پیش از این اعلام کرد که اکسپریا ایکس زد ۳ را در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات