تصاویر مطبوعاتی اچ تی سی یو 12 پلاس به همراه مشخصات فنی کامل فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعاتی پیش ایوان بلس، تصویر مطبوعاتی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس را در کنار مشخصات فنی کامل آن فاش کرد.
تبلیغات

ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی نام‌دار عرصه‌ی فناوری، در صفحه‌ی توییتر خود، سه تصویر مطبوعاتی از پرچم‌دار مورد انتظار اچ‌تی‌سی موسوم به HTC U12+ را در کنار مشخصات فنی کامل این محصول فاش کرد. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که محصول جدید تایوانی‌ها در سه رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. تصاویر یادشده، مهر تأییدی بر گمانه‌زنی‌های منتشرشده درباره‌ی تجهیز اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس به دوربین دوگانه‌ هستند، با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد که تایوانی‌ها به استفاده از بریدگی در نمایشگر محصول آتی خود نیز تمایلی ندارند؛ اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس به نمایشگری کشیده با حاشیه‌های باریک در لبه‌ی بالا و پایین مجهز شده است.

اچ تی سی یو 12 پلاس

ایوان‌ بلس در توییت دیگر خود، لیستی از مشخصات فنی کامل HTC U12+ را نیز منتشر کرده است که به موجب آن اکنون از مشخصات سخت‌افزار این گوشی در کنار ویژگی‌های کلیدی آن اطلاع داریم. پرچم‌دار آتی اچ‌تی‌سی از نمایشگر ۶ اینچی Super LCD 6 با رزولوشن +QHD یا ۲۸۸۰ × ۱۴۴۰ پیکسل در کنار پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 و HDR10 بهره می‌برد. توان پردازشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس توسط اسنپدراگون ۸۴۵ تأمین می‌شود و این پردازنده را ۶ گیگابایت رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند، منبع انرژی این محصول نیز باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است.

دوربین اصلی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل با لنز واید F/1.75 در کنار سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو F/2.6 و توانایی زوم اپتیکال ۱.۸۵ تا ۲ برابری بهره می‌برد، ضمن اینکه هر دو ماژول از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر در کنار UltraSpeed Autofocus 2 استفاده می‌کنند که در حقیقت ترکیب فوکوس خودکار تشخیص فاز و لیزری است. دوربین سلفی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز واید F/2.0 استفاده می‌کند.

مشخصات اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس

اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس به لطف پردازنده‌ی قدرتمند خود توانایی فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و اسلوموشن فول اچ‌دی با نرخ ۲۴۰ فریم‌برثانیه را دارد، ضمن اینکه به کمک آرایه‌ی ۴ میکروفونی خود می‌تواند صدا را با کیفیت بالای ۹۶ کیلوهرتزی و ۲۴ بیتی ضبط کند. از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های اچ‌‌ تی سی یو 12 پلاس می‌توان به پورت USB-C 3.1 نسل یک با پشتیبانی از دیسپلی‌پورت، موشن لانچ، دستورهای صوتی همواره‌فعال، کلید‌های حساس‌ به فشار جدید و قابلیت بهبودیافته‌ی اچ‌تی‌سی اج سنس ۲ اشاره کرد. 

با فاش‌شدن کامل مشخصات فنی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس، بعید به‌نظر می‌رسد که تایوانی‌ها بتوانند در رویداد روز دوم خرداد (۲۳ می) شگفتی‌ساز شوند، در هر صورت زمانی طولانی را در انتظار آشکار‌شدن حقیقت نخواهیم بود. نظر شما درباره‌ی پرچم‌دار آتی اچ‌تی‌سی چیست؟ آیا انتظارات شما از این برند نام‌آشنای تایوانی را برآورده می‌کند؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات