مشخصات اچ تی سی دیزایر 12 پلاس فاش شد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فاش‌شده‌ی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ پلاس از صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی با نسبت ۱۸ به ۹ حکایت دارد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ی پلاس گوشی دیزایر ۱۲ را به‌زودی راهی بازار کند. این گوشی نسبت به نسخه‌ی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ مجهز به صفحه نمایش بزرگ‌تر با نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراشه‌ی قدرتمندتر خواهد بود.

هر دو مدل، طراحی جدید استفاده‌شده در گوشی‌های پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را به مدل‌های پایین رده خواهند آورد. نسخه پلاس دارای صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی در مقابل ۵.۵ اینچ نسخه معمولی خواهد بود؛ اما رزولوشن ۷۲۰x۱۴۴۰ پیکسل آن با تراکم ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ را حفظ خواهد کرد و ابعاد گوشی به ۱۵۸.۲x۷۶.۵x۸.۴ میلی‌متر و وزن آن به ۱۵۵ گرم افزایش خواهد یافت. این گوشی به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است که از پیشرفت هر دو دوربین نسبت به نسخه معمولی حکایت دارد.

ارتقاء بعدی، جایگزینی تراشه مدیاتک چهارهسته‌ای استفاده‌شده در نسخه‌ی معمولی با تراشه ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۴۵۰ هشت‌هسته‌ای کورتکس A53 است؛ اما در بخش حافظه مانند نسخه معمولی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (۲۳.۵ گیگابایت در دسترس کاربر) خواهد داشت.

htc

اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ پلاس مجهز به باتری ۲۹۹۶ میلی‌آمپر ساعتی است و از نسخه سوم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ اما شارژر همراه آن فقط ۵ ولت و ۱.۵ آمپر قدرت دارد که به هیچ وجه شارژ سریع نیست.

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی این نسخه‌های جدید از سری دیزایر را در بهار عرضه کند، هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت‌گذاری نشده است؛ اما احتمالا قیمت گوشی مقرون‌به‌صرفه قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات