مشخصات گوشی وان ایکس 9 اچ‌ تی‌ سی فاش شد؛ صفحه نمایش 2K و دوربین 23 مگاپیکسل

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت کمتر از یک ماه از معرفی گوشی One A9 اچ‌تی‌سی، به نظر می‌رسد این شرکت در حال کار روی گوشی دیگری با نام وان ایکس ۹ (One X9) است که دارای صفحه نمایش QHD و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است و قیمتی معادل ۴۷۰ دلار خواهد داشت. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مشخصات گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام وان ایکس ۹ فاش شده و ظاهرا نشان از گوشی پرچمدار جدید برای این شرکت دارد. بنابر اطلاعات فاش شده این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا پردازنده‌ ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک و صفحه نمایش با رزولوشن QHD خواهد شد.

وان ایکس 9 اچ تی سی

به علاوه این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم است و در دو نسخه‌ی مجهز به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته ممکن است شاهد معرفی نسخه‌ای دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز باشیم.

دوربین اصلی وان ایکس ۹ دارای حسگر ۲۳ مگاپیکسلی است و دوربین ثانویه‌ی آن حسگر ۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. به علاوه این گوشی از فناوری اسپیکرهای بوم‌ساند اچ‌تی‌سی بهره می‌برد و وظیفه تامین انرژی آن برعهده‌ی باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در حال حاضر هیچ یک از مشخصات ذکر شده را نمی‌توان تایید کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایکس ۹ باید منتظر روزهای آینده ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات