ناکامی اچ تی سی وان ای۹ در جلب نظر تحلیل‌گران

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌ تی سی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. این شرکت تایوانی که زمانی سومین تولید‌کننده‌ی برتر تلفن همراه بود، اکنون در حال تلاش برای بازگشت به سوددهی است. آنها طی چند سال گذشته تلفن‌های جذابی را وارد بازار کرده‌اند، اما به دلایلی در امر فروش ناموفق بوده‌اند. اچ تی سی در راستای بهبود شرایط خود به تازگی تلفن وان ای۹ را با طراحی جدیدی معرفی کرد، اما نظر تحلیلگران در مورد وان ای۹ چیست؟ برای پی بردن به این موضوع همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اچ تی سی وان ای۹ در حقیقت یک تلفن میان‌رده است که با هدف افزایش درآمدهای اچ‌ تی سی به بازار عرضه شده است. طراحی وان ای۹ کمی غیرعادی است و به نظر می‌رسد در جلب نظر تحلیل‌گران ناکام بوده است. چر وانگ؛ مدیرعامل اچ‌ تی سی معتقد است که وان ای۹ می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون باشد. شاید دلیل شباهت‌های ظاهری این تلفن به ویژه در قسمت پشت آن به تلفن اپل نیز همین امر باشد. طبق گفته‌ی یکی از مدیران بلندپایه‌‌ی این شرکت، طراحی این تلفن قرار است به تدریج به زبان طراحی اچ‌ تی سی بدل شود.

تحلیل‌گران، وان ای۹ را یک تلفن معقول تلقی می‌کنند اما معتقدند این دستگاه لزوما کمکی به بهبود وضعیت اچ تی سی نخواهد کرد. برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری برای یک میان‌رده کمی عجیب به نظر می‌رسد. از نظر تحلیل‌گران، شرکت‌های چینی تلفن‌هایی با قیمت بسیار پایین‌تر از وان ای۹ و امکانات بیش‌تری از آن عرضه می‌‌کنند. با این حال آن‌ها وعده‌ی اچ‌ تی سی در خصوص دریافت بسته‌های بروزرسانی توسط وان ای۹ با فاصله‌ی ۱۵ روز با دستگاه‌های نکسوس را در صورت عملی شدن، نقطه‌ی قوتی برای این تلفن می‌دانند.

نظر شما چیست؟ آیا وان ای۹ قادر به بهبود شرایط برای اچ‌ تی سی خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات