اچ تی سی مراسم مجازی معرفی محصول خود را ۲۸ مهرماه برگزار می‌کند

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
ساعاتی پس از معرفی نکسوس‌های جدید گوگل، اچ‌تی‌سی با انتشار تیزری خبر از معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش در ۲۸ مهرماه یا بیستم اکتبر سال جاری داد.
تبلیغات

محصولات جدید این کمپانی تایوانی طی مراسمی مجازی استریم  و از طریق وب‌سایت این کمپانی به کاربران نمایش داده خواهند شد.

اچ تی‌ سی دقایقی پیش با انتشار تیزری خبر از برگزاری مراسمی مجازی در تاریخ ۲۸ مهرماه (۲۰ اکتبر) داد. این مراسم بصورت استریم از طریق وب‌سایت کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی برای نمایش پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. اچ‌تی‌سی طی این مراسم آخرین نسل از گوشی‌ هوشمند خانواده‌ی وان را معرفی خواهد کرد. اچ‌تی‌سی در تیزر خود عبارت "Meet the Mashmallow from HTC" را با مضمون با اندروید مارشمالو از زبان اچ‌تی‌سی آشنا شوید، مورد استفاده قرار داده که نشان از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی مبتنی بر اندروید مارشمالو دارد.

همانطور که اشاره کردیم این مراسم بصورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند این مراسم را از طریق آدرس www.htc.com/launch دنبال کنند.

اچ‌تی‌سی امروز نیز گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرد که از جمله ی آن می‌توان نسخه‌ای از اچ تی سی وان ام ۹ پلاس را با نام Aurora ذکر کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند جدید تا حدودی از نظر ظاهری شبیه به آیفون ۶ و آیفون ۶ اس اپل خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات