احتمالا جدیدترین میان رده اچ تی سی طی ساعات آینده معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
طی ماه‌های اخیر اچ‌تی‌سی سخت در تلاش بوده تا راهی برای فروش بیشتر محصولات خود بیابد. این شرکت تایوانی با چالش‌های زیادی در کسب سود مواجه بوده است و تلاش زیادی کرده تا هزینه‌های خود را کاهش دهد. به تازگی تصویری از وان M9e‌ فاش شده است که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی درصدد است تا میان رده‌ای جدید را به بازار عرضه کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی زمانی جزء ۳ تولید کننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا بود، ولی جایگاه فعلی این شرکت فاصله زیادی با آن روزها دارد.  این شرکت طی ماه‌های اخیر گوشی های هوشمند پیشرفته زیادی از جمله وان ام ۹، وان +M9، وان +E9 ، باتر فلای ۳ و غیره را معرفی کرده است. این در حالی است که طی هفته‌های آتی انتظار معرفی گوشی  Aero  این شرکت را نیز داریم و البته فردا در کنفرانس خبری اچ‌تی‌سی احتمال معرفی گوشی جدید نیز وجود دارد.

به تازگی گوشی هوشمند میان رده‌ای از اچ‌تی‌سی در TENAA‌مشاهده شده است. اچ‌تی‌سی وان M9e‌ دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰،  دو گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی  که تا ۱۲۸ گیگابایت به کمک کارت حافظه‌ی میکرو SD‌ قابل ارتقاء است. همچنین پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز که به احتمال زیاد سیستم روی یک چیپ Helio X10 مدیاتک باشد در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. 

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند و فلاش دوگانه نیز در کنار دوربین پشتی قرار دارد؛ همچنین دوربین اولترا پیکسل نیز در نمای جلوی وان M9e تعبیه شده است. این گوشی هوشمند از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند و همانطور که در تصویر هم مشخص است این گوشی هوشمند مجهز به اسپیکرهای استریو بوم ساوند در بالا و پایین قسمت جلویی خود است. 

ابعاد گوشی جدید اچ‌تی‌سی ۱۴۴.۶ در ۶۹.۸۷ در ۹.۶۱ میلیمتر است و ۱۵۷ گرم وزن دارد.  وان ام 9e‌در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و سیاه به بازار عرضه خواهد شد و احتمال دارد که اچ‌تی‌سی فردا در مراسم خود از این گوشی هوشمند رونمایی کند. گرچه از نظر مشخصات فنی این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های خوبی است، ولی قیمت نقش اساسی را در میزان اقبال عمومی بازی می‌کند. بدون تردید اگر اچ‌تی‌سی قیمت بالایی را برای این گوشی در نظر گرفته باشد کار سختی در فروش این گوشی میان رده پیش رو خواهد داشت. 

نظر شما در مورد گوشی جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات