گوشی One M9e اچ‌تی‌سی گواهینامه‌ی TENNA را اخذ کرد

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
سه روز دیگر رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی به ویژه One A9 برگزار می‌شود(سه‌شنبه ۷ مهر) و قرار است از Buttefly 3 ویژه‌ی بازار چین نیز رونمایی شود. اما به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی قصد دارد نسخه‌ی جهانی گوشی One M9+ را با نام One M9e معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تا زمان برگزاری مراسم اختصاصی اچ‌تی‌سی برای معرفی گوشی‌های خود تنها سه روز باقی مانده و تاکنون به نظر می‌رسید رونمایی از گوشی‌های وان اِی 9 و باترفلای 3 (نسخه‌ی مخصوص بازار چین) قطعی شده است. اما امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی وان ام 9 ای نیز توانسته تاییدیه TENAA را اخذ کند و احتمال معرفی آن در کنار دو گوشی دیگر وجود دارد.

onem9e1

گفته می‌شود این گوشی به یک نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795 با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۵.۰.۲ مجهز شده است.

onem9e

ضخامت این محصول مانند وان ام 9 پلاس ۹.۶۱ میلی‌متر است؛ ولی برخی مشخصات آن نسبت به این گوشی پایین‌تر است. به عنوان مثال وان ام 9 پلاس از یک نمایشگر Super LCD 3 با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد ولی وان ام 9 ای به یک صفحه نمایش IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است. از دیگر تفاوت‌های این دو محصول می‌توان به سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وان ام 9 ای و ۲۰ مگاپیکسلی وان ام 9 پلاس و رم ۳ گیگابایتی نسخه‌ی قدیمی در مقابل رم ۲ گیگابایتی نسخه‌ی جدید اشاره کرد. ضمن اینکه وان ام 9 ای از شبکه‌ی پرسرعت 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

طی چند روز اخیر اخباری منتشر شده که به نظر می‌رسد گوشی One A9 به جای ۷ مهر، ماه آینده در یک مراسم رسانه‌ای بزرگ در چند شهر آمریکا به صورت همزمان رونمایی می‌شود و از ماه اکتبر عرضه‌ی آن آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات