One A9 اچ‌تی‌سی در شش رنگ روانه بازار خواهد شد

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
روز ۷ مهر ماه برای علاقمندان به سیستم عامل اندروید روز مهمی خواهد بود چرا که در این روز شاهد معرفی نکسوس‌های جدید خواهیم بود و اچ‌تی‌سی نیز کنفرانس رسمی خود را برگزار خواهد کرد. با اینکه شایعات گذشته خبر از معرفی One A9 در ماه اکتبر می‌دادند حالا فاش شدن تصاویر این گوشی در رنگ‌های مختلف صحت آن شایعات را زیر سوال برده است.
تبلیغات

گوشی که ابتدا با نام HTC Aero شناخته می‌شد به نظر می‌رسد با نام One A9 معرفی خواهد شد. اخبار ضد و نقیض بسیاری در مورد این گوشی به گوش می‌رسند اما جدیدترین آن‌ها خبر از مشخصاتی در حد گوشی‌های میان‌رده برای A9 می‌دهند. حالا تصاویر فاش شده توسط فاش کننده‌ی نام آشنا، evaleaks، رنگ‌های مختلف این گوشی را به نمایش می‌گذارند.

One A9 دارای یک نمایشگر ۵ اینچی فول‌اچ‌دی از نوع آمولد و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. در قسمت پشت دستگاه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، در قسمت جلو دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل قرار گرفته و همچنین وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی برعهده‌ی یک باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این دستگاه به اسکنر اثر انگشت و بدنه‌ی فلزی مجهز خواهد شد و با ضخامت ۷ میلی متر در ۶ رنگ وارد بازار می‌شود. به علاوه پردازنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی روز ۷ مهر ماه معرفی خواهد شد یا معرفی آن به زمان دیگری موکول می‌شود.

نظر شما در مورد رنگ‌های مختلف گوشی جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات