اچ‌تی‌سی 7 مهر ماه گوشی جدید پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی هفته‌ی گذشته بیان کرد که در روز ۱۵ شهریور ماه گوشی زیبایی را معرفی خواهد کرد و همگان تصور این را داشتند که گوشی A9 معرفی شود؛ اما این گونه نشد و گوشی میان‌رده‌ی دیزایر ۷۲۸ معرفی شد. اما امروز شاهد فاش شدن دعوتنامه‌ای از طرف اچ‌تی‌سی برای روز ۷ مهر هستیم که نوید معرفی دو گوشی بالا‌رده را می‌دهد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی برای روز ۷ مهرماه دعوتنامه‌ای ارسال کرده است که در آن جمله‌ی «بهترین‌ دنیا با بهترین دیگری همراه می‌شود» به چشم می‌خورد. این جمله باعث شده است که انتظار معرفی دو گوشی بالارده را از اچ‌تی‌سی داشته باشیم. یکی از این گوشی‌ها A9 نام خواهد داشت که دارای صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD، ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی ۱۰ هسته ای Helio X20 مدیاتک خواهد بود.

گوشی دیگر می‌تواند گوشی جدید از سری باترفلای باشد که قرار است در ژاپن عرضه شود. البته ممکن است منظور اچ‌تی‌سی از بهترین گوشی، ام ۹ باشد که در حال حاضر عنوان پرچمدار این شرکت را با خود به یدک می‌کشد.

تنها سه هفته تا زمان معرفی رسمی گوشی یا گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی زمان باقی مانده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این مورد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات