اچ‌تی‌سی فبلت دیزایر 728 را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند عملکرد خوبی را در سال جاری نداشته است و سعی دارد با معرفی گوشی پرچمدار جدید جایگاه قبلی خود را بدست آورد؛ اما این شرکت از گوشی‌های میان‌رده نیز غافل نشده و فبلت دیزایر ۷۲۸ را در این دسته معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی امروز تلفن میان‌رده‌ی جدید خود با نام دیزایر ۷۲۸ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس پلاستیک پلی‌کربناته داشته و صفحه‌نمایش بزرگ آن رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. این گوشی از فناوری بوم‌ساند اچ‌تی‌سی پشتیبانی کرده و تجربه‌ی بی‌نظیری در زمینه‌ی مدیا را نوید می‌دهد.

دیزایر ۷۲۸ از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T720 بهره می‌برد که به نظر می‌رسد عملکردی در حد استانداردهای گوشی‌های میان‌رده خواهند داشت.

از سایر مشخصات دیزایر ۷۲۸ می‌توان به دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش توسط حافظه‌ی میکرو اس‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین خودگرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسل اشاره کرد. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

همان طور که می‌توان از یک گوشی ساخت اچ‌تی‌سی انتظار داشت، دیزایر ۷۲۸ نیز از رابط کاربری سنس مبتنی بر اندروید ۵.۱.۱ بهره برده و قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G را نیز دارد و در دو رنگ سفید و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد شد.

دیزایر ۷۲۸ به جمع سایر گوشی‌های میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی برای رقابت با موتو جی موتورولا، گلکسی ای ۷ و ای ۵ سامسونگ و اکسپریا ام می‌پیوندد.

این گوشی قیمت ۲۵۰ دلاری داشته و با توجه صفحه‌نمایش بزرگ و اسپیکرهای بوم‌ساند می‌توان گفت که علاقمندان به بازی و تماشای ویدئو را هدف گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات