ارائه بروزرسانی اندروید 5.1 از امروز برای HTC One M9 آغاز می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
از تاریخ ۱۳ مرداد ماه HTC ارائه‌ی بروزرسانی اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی را برای گوشی پرچم‌دار خود یعنی HTC One M9 در بازارهای منتخب آغاز می‌کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی از امروز، ۱۳ مرداد ماه عرضه‌ی بروزرسانی اندورید ۵.۱ را برای گوشی HTC One M9 در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا بنابر گفته‌ی مدیر بخش خدمات و محصولات آن شرکت، آغاز کند.

اچ‌‌تی‌سی وان ام ۹ آن طور که از شواهد پیدا است نتوانسته موفقیت نسخه‌های قبلی خود را تکرار کند و به نوعی اچ‌تی‌سی را به فکر فرو برده تا دست به ایجاد تغییرات اساسی در نسخه‌های بعدی پرچم‌دارهای بزند. وان ام ۷ با تغییرات انقلابی هیاهوی زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند به پا کرد اما در نسخه‌های بعدی ترکیبی از دوربین‌های ضعیف و مشکلات پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در وان ام ۹ باعث وارد شدن صدمه‌های زیادی به شرکت اچ‌تی‌سی شده‌اند و به این دلیل خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی گوشی جدیدی از اچ‌تی‌سی آینده‌ی نزدیک به گوش می‌رسد تا این شرکت بتواند دوباره جایگاه خوب گذشته‌ی خود را بدست آورد.

با این همه اچ‌تی‌سی وان ام ۹ گوشی بسیار زیبایی است و کاربرانی که نسخه‌ی EMEA آن را خریداری کرده‌اند می‌توانند از امروز انتظار عرضه‌ی رسمی بروزرسانی اندروید ۵.۱ برای گوشی خود را داشته باشند.

اگر شما نیز از کاربران وان ام ۹ هستید و بروزرسانی اندروید ۵.۱ را دریافت کرده‌اید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات