عکس‌ها و مشخصات گوشی موتو جی نسل سوم فاش شدند

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یک هفته بیشتر تا کنفرانس موتورولا باقی نمانده و انتظار می‌رود این شرکت محصولات جدید خود از جمله موتو جی نسل سوم را به طور رسمی معرفی کند. امروز نیز وبسایت فروش آنلاین در سوئیس عکس‌هایی از این گوشی را به همراه مشخصات آن در سایت خود قرار داده است.
تبلیغات

سایت فروش آنلاینی در سوئیس علاوه بر قرار دادن عکس‌هایی از موتو جی نسل سوم با رنگ سفید و مشکی، مشخصات آن را نیز فاش کرده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ‍1080p خواهد بود که چگالی پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ را به همراه خواهد داشت.

وظیفه‌ی پردازشی موتو جی نسل سوم بر عهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ خواهد بود. متاسفانه موتورولا تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی را به صورت پیش‌فرض درون گوشی قرار داده است، اما می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت نیز افزایش داد. باتری نسل جدید موتو جی ۲۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. قیمت این گوشی در سایت سوئیسی ۲۴۵ دلار ثبت شده است که البته به نظر می‌رسد این مقدار پس از اضافه شدن مالیات به قیمت گوشی بر روی سایت قرار گرفته است.

تا ۶ مرداد ماه زمان زیادی باقی نمانده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده و با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گوشی‌های جدید موتورولا، شاهد عکس‌های فاش‌شده‌ی بیشتری از آن‌ها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات