نسخه‌ی ویژه One M9 اچ تی سی با طلای 24 عیار برای فینال لیگ قهرمانان اروپا طراحی شد

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
شنبه شب، 16 خرداد ماه میلیون‌ها بیننده تلویزیونی پای گیرنده‌ی خود می‌نشینند تا یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال سال را تماشا کنند. کمپانی اچ‌‌تی‌سی به عنوان اسپانسر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی وان ام 9 خود را برای فینال این رقابت‌ها به طلای 24 عیار مزین کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا که قرار است میان دو تیم بارسلونای اسپانیا و یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه المپیک برلین آلمان برگزار شود، می‌تواند از نظر تعداد بیننده‌ی تلویزیونی در کنار فینال جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا قرار گیرد. کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی نیز با آگاهی از این موضوع به عنوان یکی از اسپانسرهای لیگ قهرمانان اروپا نسخه‌ی مخصوص گوشی وان ام 9 را برای این بازی به طلای 24 عیار مزین کرده است.

این شرکت بعد از معرفی گوشی One M7 با طراحی یکپارچه آلومینیومی در سال 2013، سعی کرد تا سال 2015 و رونمایی از One M9 به رویه خود ادامه دهد و با پیشرفت‌های صورت گرفته در طراحی، گوشی‌های جذاب‌تر و زیباتری را روانه بازار کند.

کمپانی اچ‌تی‌سی تصویر فوق را در صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر کرده، اما هنوز اعلام نشده چه تعداد از این گوشی چشم‌نواز کی و کجا عرضه خواهد شد. با این وجود به نظر می‌رسد اگر تایوانی‌ها قصد داشته باشند نمونه‌هایی از این گوشی طلایی را به فروش برسانند، قطعا تعداد آن محدود و قیمتش گران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات