وعده اچ تی سی برای معرفی گوشی‌های جدید تا پایان سال جاری میلادی

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بعد از این‌که امسال کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی گوشی‌های One M9 و +One M9 را معرفی کرد، دیگر خبر زیادی از گوشی‌های این شرکت منتشر نمی‌شود و تنها شایعاتی پیرامون محصولات جدید آن به گوش می‌رسد. اما چر وانگ، مدیر عامل اچ‌تی‌سی امروز اعلام کرده که قرار است تا پایان سال 2015 میلادی تعداد دیگری از گوشی‌های هوشمند این شرکت وارد بازار شود.
تبلیغات

شکی وجود ندارد که گوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی یکی از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار است. این گوشی کاملا مشخصه‌های یک پرچمدار واقعی را با خود دارد ولی سامسونگ با محصولات پرچمدار اندرویدی خود همچنان به بالای جدول فروش گوشی‌های هوشمند تکیه زده است. هرچند گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج این کمپانی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشتند، در مقابل وان ام 9 اچ‌تی‌سی نسبت به وان ام 8، بیشتر یک بروزرسانی به شمار می‌رود.

با توجه به چرخه عرضه گوشی‌های اچ‌تی‌سی بعید است این کمپانی تایوانی محصولی دیگر در قامت وان ام 9 یا حتی وان ام 9 پلاس را روانه بازار کند. ولی به گفته DigiTimes، مدیر عامل اچ‌تی‌سی در جلسه خود با سهام‌داران به گوشی‌های جدید این کمپانی اشاره کرده که قرار است تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار شوند. هنوز مشخص نیست آیا در گروه محصولات رده بالا قرار می‌گیرند یا در بین دستگاه‌های پایین و میان‌رده.

هفته گذشته اطلاعاتی از گوشی HTC 850C منتشر شد که به نظر می‌رسد از سری محصولات خانواده دیزایر برای بازار چین باشد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و بعید است در کشورهای اروپایی یا آمریکایی عرضه شود و گفته می‌شود نمونه مشابه گوشی HTC WF5W خواهد بود که چندی پیش اطلاعات آن فاش شد. این گوشی که از طراحی بسیار باریک بهره می‌برد قرار است پا در مسیر تازه‌ای بگذارد که کمپانی اچ‌تی‌سی برای محصولات جدید خود برگزیده و می‌خواهد تغییرات قابل توجهی در گوشی‌های آتی خود ایجاد کند.

به نظر شما گوشی بعدی اچ‌تی‌سی کدام مدل خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات