گوشی J Butterfly اچ‌تی‌سی معرفی شد: پردازنده S810 و دوربین دوگانه 20 مگاپیکسل

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
بعد از اینکه اعلام شد کمپانی اچ‌تی‌سی قرار است One M9 را به عنوان نسل جدید گوشی Butterfly در ژاپن عرضه کند، روز گذشته این شرکت تایوانی از گوشی J Butterfly HTV31 با سخت‌افزار و دوربین قدرتمند رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جی‌باترفلای جدید را باید ترکیبی از مشخصات و امکانات دو گوشی وان ام 9 و وان ام 9 پلاس بدانیم که به نظر می‌رسد با این توصیف باید منتظر یک گوشی قدرتمند از اچ‌تی‌سی‌ در بازار ژاپن و احتمالا بعد از مدتی در بازارهای جهانی باشیم.

البته این گوشی یک محصول پلاستیکی است و خبری از بدنه یکپارچه فلزی نخواهد بود. اما از طرف دیگر جی‌باترفلای دارای ویژگی‌هایی است که به ندرت می‌توانید در بین گوشی‌های اچ‌تی‌سی مشابه آن را بیابید. این دستگاه هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار است.

از جمله مشخصات وام گرفته شده از گوشی وان ام 9 که در جی‌باترفلای نیز دیده می‌شود، می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 ، پردازنده گرافیکی Adreno 430 و 3 گیگابایت رم اشاره کرد. در حالی که نمایشگر 5.2 اینچی QHD با تراکم 565 پیکسل در اینچ و دوربین دو گانه 20 مگاپیکسلی آن از گوشی وان ام 9 پلاس گرفته شده است. نکته جالب‌تر اینجاست که جی‌باترفلای همانند گوشی دیزایر آی به یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

همچنین این گوشی از درگاه کارت حافظه، 32 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی و رابط کاربری سنس 7 بهره می‌برد و از شبکه‌های LTE و WiFi و همچنین تراشه NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر یادتان باشد تابستان گذشته نیز اچ‌تی‌سی دستگاهی با همین نام را به صورت اختصاصی برای اپراتور KDDI تولید کرد که به نظر می‌رسد باترفلای جدید به مراتب مشخصات فنی بهتری دارد. هنوز از عرضه این گوشی در دیگر بازارهای جهانی صحبتی نشده و می‌توانیم امیدوارباشیم که نسخه‌ای از J Butterfly با نامی دیگر وارد کشورهای مختلف شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات