تصاویری از وان M9 پلاس اچ تی سی منتشر شد

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی امروز طی مراسمی از چند گوشی‌هوشمند دیگر خود رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی است که این محصولات شامل وان M9 پلاس، وان E9 و وان E9 پلاس خواهند بود. حال تصاویر منتسب به وان M9 پلاس منتشر شده که جزئیات آن را به روشنی نمایش می‌دهد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی امروز شماری از گوشی‌های‌هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد که وان M9 پلاس از جمله‌ی یکی از این محصولات است. حال ساعاتی پیش از برگزاری این مراسم تصاویری از وان M9 پلاس منتشر شده که بر اساس آن می‌‌توان به جزئیات این محصول پی برد.

OneM9PlusInt

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، تعبیه کلید سخت‌افزاری Home و بلندگوی بوم‌ساند تعبیه شده در حاشیه‌ی تحتانی، گوشی را دو نیم کرده است. این کلید سخت‌افزاری به موجب قرار دادن سنسور اثر انگشت در این ناحیه قرار گرفته است. براساس شنیده‌ها اچ‌تی‌سی گوشی‌هوشمند خود را همراه با یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق درگاه میکرو SD روانه‌ی بازار خواهد کرد.

در باره‌ی تراشه‌ی مورد استفاده، احتمالا شاهد عرضه‌ی آن در دو نسخه خواهیم بود که شامل نسخه‌ای به‌همراه تراشه‌ی MT6795 مدیاتک برای بازار‌های آسیایی خواهد بود و نسخه‌ی دیگر همراه اسنپدراگون 810 برای سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات