انتشار تصاویر جدیدی از وان +M9 با کلید فیزیکی Home

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
انتشار تصاویر منتسب به فبلت اچ‌ تی‌ سی یا همان وان +M9، همچنان ادامه دارد. این تصاویر علاوه بر اینکه نمایی از وان M9 پلاس را نمایش می‌دهند، بلکه اطلاعاتی را در مورد مراسم روز چهارشنبه و تایید معرفی این گوشی‌هوشمند در کنار چند محصول دیگر ارائه داده‌اند.
تبلیغات

 براساس اطلاعات موجود در تصاویر منتشر شده، اچ تی سی در روز چهارشنبه علاوه بر معرفی وان M9 پلاس در مراسم More than One، محصولات دیگری را نیز معرفی خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان وان +E9 و وان E9 اشاره کرد.

OneM9Int

انتشار آخرین سری تصاویر از این گوشی‌هوشمند نیز بکارگیری کلید فیزیکی Home را دراین محصول تایید می‌کند. پیش از این نیز انتشار تصاویر از وان M9 پلاس اچ‌تی‌سی وجود کلید فیزیکی Home را نشان داده بود. براساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته و اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی سنسور اثر انگشت خود را در کلید فیزیکی Home قرار داده باشد. این گوشی‌هوشمند همراه با مشخصاتی نظیر صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰، تراشه‌ی MT6795 مدیاتک، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی این گوشی‌هوشمند را با استفاده از میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. انتظار می‌رود در پشت گوشی شاهد استفاده از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی باشیم. در جلو گوشی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی یا ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما در خصوص این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات