تصاویر جدید گوشی One M9 Plus اچ‌تی‌سی و تایید دوباره مشخصات فنی

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
بعد از معرفی رسمی پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی گوشی One M9 در کنگره جهانی موبایل، اکنون نوبت به نسخه +One M9 رسیده است تا هر روز شایعات و اخبار زیادی پیرامون آن منتشر شود. امروز در کنار دعوتنامه این کمپانی تایوانی برای رویداد 19 فروردین، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که یک بار دیگر مشخصات فنی دستگاه را تایید می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون تصاویر زیادی از نمونه رندرشده، نمونه اولیه و حتی نسخه‌های پروتوتایپ وان ام 9 پلاس اچ‌تی‌سی فاش شده است و امروز دو تصویر جدید از این گوشی در فضای وب پخش شده است.

این بار عکس‌های جدید که لوگوی China Mobile در پشت گوشی به چشم می‌خورد، واقعی‌تر به نظر می‌آیند. البته این احتمال وجود دارد که با یک گوشی تقلبی روبرو باشیم که به شکل استادانه‌ای کپی شده است، اما اطلاعات و مشخصات فنی آن با آنچه ما تا کنون از One M9 Plus شنیده‌ایم مطابقت دارد و انتظار می‌رود هدف اصلی آن بازارهای آسیایی باشد.

طراحی وان ام 9 پلاس اچ‌تی‌سی با دوربین دوگانه‌ یا Duo Camera بیش از هر چیزی ما را به یاد گوشی One M8 این کمپانی می‌اندازد که برای ثبت عمق تصاویر استفاده می‌شد. با این وجود طراحی جلوی دستگاه کاملا متفاوت است و دکمه هوم +One M9 اسپیکر بوم‌ساند را به دو قسمت تقسیم کرده است. این طراحی بیش از پیش استفاده از اسکنر اثر انگشت را تقویت می‌کند.

از قبل می‌دانیم این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک MT6795T (حداقل در بازارهای آسیا) و 3 گیگابایت رم بهره می‌برد که در بنچمارک آنتوتو تایید و در تصویر سوم نشان داده شده است. همچنین گزارش شده که این گوشی به یک سنسور دوربین 20.1 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایت، سیستم عامل اندروید 5  آب نبات چوبی و جدیدترین طراحی رابط کاربری انحصاری اچ‌تی‌سی یعنی سنس 7 مجهز است.

در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید.

Latest-alleged-HTC-One-M9-live-photos 1
Latest-alleged-HTC-One-M9-live-photos
Latest-alleged-HTC-One-M9-l
Older-HTC-One-M9-Plus-live-images
Older-HTC-One-M9-Plus-live-
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات