اچ‌تی‌سی رویداد معرفی وان ام9 پلاس را در ۱۹ فروردین برگزار می‌کند

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون تصاویر فاش شده‌ی بسیاری از HTC One M9 Plus منتشر شده که باعث شد بی‌صبرانه منتظر اشاره‌ی رسمی اچ‌تی‌سی به این دستگاه باشیم. اکنون این مساله اتفاق افتاده و تولیدکننده‌ی تایوانی گوشی‌های هوشمند اقدام به ارسال دعوتنامه‌ی مربوط به مراسم جدیدی کرده که در تاریخ 8 آپریل مصادف با ۱۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد.
تبلیغات

 تصور می‌شود طی این مراسم که تحت عنوان «بیش از یکی» نامگذاری شده از گوشی تقریبا شناخته شده‌ی One M9 Plus پرده برداری شود. تیزر منتشر شده برای این مراسم نشان از حضور یک گوشی هوشمند با طراحی One M9 دارد که البته به نظر می‌رسد به دوربین دوگانه مجهز شده باشد. HTC پیش از این نیز از ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار سال پیش استفاده کرده بود که نقش دوربین دوم در آن، ایجاد نوعی اثر بوکه و عمق‌دهی بر روی تصویر بود.

تا کنون تصاویر و اطلاعات فاش شده به خوبی نشان داده‌اند که +One M9 اندکی بزرگ‌تر از One M9 خواهد بود. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده‌ی 1440 در 2560 یعنی Quad HD در کنار چیپ ساخت مدیاتک (که البته در گزارش‌های متناقضی به چیپ اسنپدراگون 810 هم اشاره شده) ویژگی‌های بارز این دستگاه خواهند بود. افزون بر این، تصور می‌شود این گوشی هوشمند یکی از اولین ساخته‌های HTC باشد که به یک حسگر اثرانگشت مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این حسگر در دل کلید خانگی تعبیه شده در قسمت جلویی پنهان شده است. نمونه‌ی این رویکرد را پیش‌تر در پرچمدار گلکسی اس سامسونگ و آیفون اپل مشاهده کرده‌ایم.

11092528-1180243362003755-1510228132-o

متاسفانه مراسم اختصاصی اچ‌تی‌سی برای وان ام9 پلاس تنها در شهر پکن برگزار خواهد شد که نشانه‌ی قدرتمندی برای باور به این مساله است که هدف اصلی این گوشی، بازارهای آسیایی خواهد بود و ممکن است به کلی در بازارهای جهانی عرضه نشود. در هر صورت بهتر است خوش‌بین باقی بمانیم و دو هفته‌ی دیگر نیز به انتظار دستگاه جدید اچ‌تی‌سی بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات