گلکسی نوت 8 از ۲۴ شهریور ماه عرضه می شود

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از فاش شدن مشخصات فنی گلکسی نوت ۸، حال خبر جدیدی منتشر شده که عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ از ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) را نوید می‌دهد.
تبلیغات

در فاصله‌ی بیش از دو هفته تا زمان رونمایی از نسل جدید فبلت سامسونگ یا همان گلکسی نوت ۸، تقریبا تمام اطلاعات و جزئیات این گوشی هوشمند فاش شده است. ساعاتی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی مربوط به این گوشی هوشمند نیز بودیم که حکایت از بکارگیری یک صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم روی این گوشی داشت. حتی برچسب قیمت احتمالی این گوشی نیز که نزدیک ب ۱٫۱۰۰ یورو است، برای بازار اروپا است، فاش شده است.

پس از مطرح شدن گمانه‌هایی در خصوص رونمایی از این گوشی طی مراسمی در نیویورک به تاریخ اول شهریور ماه، سامسونگ با انتشار دعوتنامه‌ی این مراسم، رسما رونمایی از گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲۳ آگوست یا همان اول شهریور ماه را تایید کرد.

حال شاهد انتشار اخباری در رابطه با تاریخ عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ هستیم. براساس اطلاعات برگرفته از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی کره‌ای، این گوشی از ۲۴ شهریور ماه یا ۱۵ سپتامبر در کشور کره راهی بازرا خواهد شد.

نکته جالب در مورد تاریخ عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در کشور کره این است که گمانه‌ها از عرضه‌ی وی ۳۰ ال‌جی نیز در این تاریخ حکایت می‌کنند. ال‌جی نیز در حال آماده کردن وی ۳۰ برای عرضه به بازار جهانی است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که وی ۳۰ ال‌جی از تاریخ ۲۹ سپتامبر به بازار جهانی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد اپراتورهای کره‌ای از اول سپتامبر اقدام به پیش فروش فبلت سامسونگ خواهند کرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات