کاور Dot View امکانات جدیدی را برای گوشی‌ One M9 و M8 فراهم می کند

یک‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Dot View اچ‌تی‌سی یک کاور هوشمند با طراحی و کاربرد متفاوت و جذاب است؛ این کاور تاشدنی، شامل سوراخ‌هایی به شکل نقطه در سراسر قسمت جلو است. وقتی آن را می‌بندید Dot View به صورت هوشمند و از میان سوراخ‌ها اطلاعات مفیدی را نمایش می‌دهد. حال این کاور با امکانات جالب و جدیدی بروز شده است.
تبلیغات

 فلیپ کاور Dot View که پیش از این نیز تصاویری از آن به بیرون درز کرده بود شامل سوراخ‌هایی به شکل نقطه در سراسر قسمت جلویی آن است که وقتی روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد اطلاعات مفیدی مانند ساعت، وضعیت آب و هوا، تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها، ایمیل‌ها و غیره به شکلی بسیار جذاب نمایش می‌دهد. وقتی فردی با شما تماس می‌گیرد می‌توانید بدون باز کردن کاور متوجه فرد تماس‌گیرنده شوید و کافی است که بدون باز کردن، آن را مقابل گوشتان بگیرید تا به تماس پاسخ بدهید یا بر روی کاور انگشت خود را به سمت بالا بکشی تا تماس رد شود، کشیدن دست روی کاور، امکانات بیشتری از جمله فعال کردن دستیار صوتی گوگل را فراهم می‌کند.

اچ‌تی‌سی پیش از عرضه‌ی وان M9 این کاور را برای نمایش اطلاعات بیشتر و فراهم کردن قابلیت‌‌های جدید بروز کرده بود. صاحبان گوشی وان M8 نیز می‌توانند از قابلیت‌های جدید این کاور بهره‌مند شوند. بروزرسانی جدید امکان اجرای بازی و جواب دادن به پیام‌ها را فراهم کرده است. این کاور مانند یک بیلبورد اطلاعات را به شک نقطه‌ای نشان می‌دهد، در بروز رسانی جدید پیام‌ها نیز در قالب‌ نقطه‌ها به نمایش درآمده و حتی می‌توان بدون باز کردن کاور به پیام‌ها پاسخ داد. همچنین می‌توان آلارم و یادآوری‌ها را تنظیم کرد، در این بروزرسانی کنترل رنگ نقطه‌ها و سرعت پیمایش‌ آن‌ها در قسمت پیام‌ها میسر شده است. همزمان با بسته بودن کاور، بازی‌‌ Dot Breaker و بازی شبیه به arkanoid قابل اجرا هستند.

این بروزرسانی قالب‌های متحرک جدیدی را مختص این کاور ارائه کرده که صاحبان گوشی وان M8 می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، البته با عرضه‌ی گوشی وان M9 نیز می‌توان تمامی این امکانات را به واسطه‌ی کاور Dot View تجربه کرد. قابلیت‌های دیگر نظیر روشن کردن اسپیکر هنگام مکالمه، به تعویض انداختن آلارم‌ها، کنترل کردن نور فلش‌‌های هشدار دهنده، ضبط صدا و مشاهده‌ی آیکون‌های اعلان‌ها در این بروز رسانی ارائه شده است. همچنین اپلیکیشنی مجزا جهت طراحی ایجاد طرح‌های نقطه‌ای شکل و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با دیگر کاربران فراهم شده است. اگر صاحب گوشی وان M8 به همراه این کاور هستید، منتظر سورپرایزی از طرف این کاور باشید!

 اگر از این کاور و اپلیکیشن مخصوص آن استفاده می‌کنید، حال می‌توانید آن را برای بروزرسانی‌ها چک کنید، حتی اگر صاحب گوشی وان M8 بوده ولی اپلیکیشن آن را در گوشی نصب نکرده‌اید می‌توانید مستقیما از گوگل پلی آن را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن برای پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نیز در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات