محدودیت در تولید شیشه‌ خمیده‌، باعث کاهش عرضه‌ گلکسی S6 اج می‌ شود

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای تولید صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 اج با Corning همکاری می‌کند. اما گویا محدودیت در تولید صفحه‌ی نمایش دو طرف خمیده‌ی مورد نیاز، عرضه‌ی گلکسی S6 را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش‌‌های منتشر شده سامسونگ برای تولید ۸ تا ۸.۵ میلیون شیشه‌ی دو طرف خمیده‌ی مورد نیاز برای تولید گلکسی S6 اج در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است، اما محدودیت‌های موجود در تولید این شیشه، تیراژ تولید را به ۶.۵ میلیون عدد کاهش خواهد داد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای مقابله با این مشکل و حل آن در پی همکاری با تولیدکنندگان دیگری است.

S6EdgeInt

شیشه‌ی دو طرف خمیده‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 اج با استفاده از فرآیند دمادهی سه بعدی توسعه یافته می‌شود. مواد مورد استفاده تا ۸۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد حرارت می‌بینند تا به شکل مورد نظر برسند. شیشه‌ی تولید شده در این پروسه نیز قیمت نسبتا بالایی دارد، بطوریکه براساس شنیده‌ها این شیشه هزینه‌ی ۲۵ دلاری روی دست سامسونگ می‌گذارد.

افزایش میزان تولید گلکسی S6 چندان نیز تعجب آور نیست، چراکه این گوشی‌هوشمند پس ار معرفی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا از این فرصت استفاده کرده و این محصول را در تعداد بالا روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات