باترفلای 3 اچ‌تی‌سی نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD دارد

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
تاکنون تمام گمانه‌زنی‌ها و شایعات از انتخاب رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی حکایت دارند اما امروز upleaks@، منبع منتشر کننده اطلاعات درباره دستگاه‌های جدید، در توییت خود مدعی شده نسل بعد گوشی هوشمند سری باترفلای کمپانی تایوانی رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) را به همراه خواهد داشت.
تبلیغات

Butterfly 3 هنوز به صورت رسمی از طرف اچ‌تی‌سی معرفی نشده اما به گفته upleaks@ این دستگاه هوشمند ۵.۲ اینچ نمایشگر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل رزولوشن دارد. این رزولوشن در این اندازه نمایشگر باعث تراکم پیکسلی شدید این صفحه نمایش خواهد شد.

گفته شده که گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی مخصوص بازار‌های آسیایی است و در درجه اول در بازار‌هایی همچون چین و ژاپن به فروش خواهد رسید.

اما اچ‌تی‌سی با کدام دستگاه QHD قصد وارد شدن به بازار جهانی را دارد؟ گفته می‌شود نسخه ۵.۵ اینچی پرچم‌دار این شرکت با نام وان M9 Plus نمایشگری QHD خواهد داشت و در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. هنوز تاریخ معرفی شدن این دستگاه‌های جدید و جذاب مشخص نیست اما اچ‌تی‌سی ممکن است در حال آمادگی برای برگزاری بزرگترین معرفی محصولات خود در نمایشگاه MWC 2015 تا کمتر از چند هفته دیگر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات