تصاویر بیشتری از وان M9 اچ‌تی‌سی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها تصاویر زیادی از پرچم‌داران جدید گوشی‌های اندرویدی لو می‌رود. امروز تصاویری از One M9 اچ‌تی‌سی در رنگ طلایی توسط وب‌سایت فرانسوی nowhereelse.fr فاش شده است.
تبلیغات

تصویر جدید نیز طراحی مشابه‌ای با تصاویر از پیش فاش شده دارد و همانطور که مشاهده می‌کنید، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دوربین پشت این دستگاه بخشی بزرگ‌تر از نسل قبل را اشغال کرده است. شایعات مختلف از وجود سنسور دوم دوربین همانند وان M8 حکایت دارند، اما بر اساس تصاویر جدید، وجود سنسور دوم صحت ندارد.

HTC-One-M9-Hima-gold-02

 مقاله مرتبط:

تصویر منتسب به دو نسخه از اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر شد مشخصات وان M9، پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی منتشر شد

ممکن است این طرح نهایی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی نباشد اما با در نظر گرفتن مدت زمان محدود باقیمانده تا رونمایی از One M9 درصد واقعی بودن این تصویر بالا می‌رود.

کمپانی تایوانی قصد دارد وان M9 و احتمالا وان M9 پلاس را رسما در مراسم ماه آینده MWC به نمایش بگذارد. شایعات مطرح شده برای مشخصات فنی این دستگاه خبر از تجهیز وان M9 به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، نمایشگر QHD، حافظه رم ۳ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، بلندگو‌های استریو بوم‌ساند، اندروید ۵.۰ و رابط کاربری سنس 7 می‌دهند. مدل پلاس این پرچم‌دار احتمالا به سنسور اثر انگشت‌خوان در محل دکمه‌ خانگی خود مجهز خواهد شد. همچنین مدل استاندارد وان M9 نیز با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ به بازار می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات