مشخصات فنی گوشی 64 بیتی A55 اچ‌تی‌سی لو رفت

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی یک دستگاه بالا رده‌ی دیگر نیز بجز پرچمدار مورد انتظار خود در دست ساخت دارد؛ دستگاهی که تصور می‌شود همزمان با One M9 در نمایشگاه MWC رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

 دستگاه جدید اچ‌تی‌سی که در حال حاضر با نام A55 شناخته می‌شود یکی از دستگاه‌های خانواده‌ی Desire خواهد بود اما این مساله باعث نشده سازنده‌ی تایوانی گوشی‌های هوشمند در مشخصات فنی آن کم بگذارد. بر اساس اطلاعات فاش شده، A55 به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده‌ی QHD مجهز خواهد بود که پردازنده‌ی 64 بیتی MT6795 ساخت مدیاتک آن وظیفه‌ی امور پردازشی را در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بر عهده خواهد داشت.

حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی A55، در حال حاضر 32 گیگابایت ذکر شده و دوربین 20 اصلی مگاپیکسلی، دوربین جلویی 13 مگاپیکسل یا  4 اولتراپیکسل نیز آن را همراهی خواهد کرد. اسپیکرهای BoomSound، بلوتوث 4.1، باتری با ظرفیت کمتر از 3000mAh و رابط کاربری Sense 7.0 که روی اندروید 5 آبنبات چوبی قرار گرفته از دیگر مشخصات فنی این گوشی خواهند بود.

این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید رزگلد، خاکستری، و قهوه‌ای طلایی در دسترس خواهد بود و به کیس Dot View اختصاصی خود نیز مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه‌ی تک و دو سیم‌کارته روانه‌ی بازارهای مختلف خواهد شد که احتمالا مدل دو‌سیم کارته به بازار آسیا محدود خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات