آیا پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی نسخه اولترا خواهد داشت؟

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی این چند روز اخیر با صحبت‌هایی که upleaks@ مطرح می‌کند، به صدر اخبار آمده است. همانطور که می‌دانید پرچم‌دار نسل پیش اچ تی سی وان M8 نام داشته و ما انتظار داشتیم نسل آینده اچ تی سی وان M9 نام گذاری شود. اما بر طبق آخرین شایعات پرچم‌دار آینده اچ تی سی، هیما، نام خواهد داشت و اسفند ماه امسال از راه می‌رسد.
تبلیغات

اسنادی که به تازگی فاش شده‌اند، نشان می‌دهند که شرکت تایوانی علاقه‌مند است عرضه پرچم‌دار خود را با قدرت‌تر از همیشه در سراسر جهان مدیریت کند و حتی در آمریکا هر ۴ اوپراتور معروف را قانع به عرضه این دستگاه کرده است. جالب اینجا است که اچ‌تی‌سی دوست دارد نسخه اولترا پرچم دار آینده خود را تنها برای اوپراتور‌های AT&T و Verizon آمریکا عرضه کند.

هنوز هیچ سخنی از تفاوت بین هیما معمولی با نسخه اولترا آن گفته نشده است اما نمونه ارزان قیمت پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی احتمالا HTC Hima Ace نام دارد و با توجه به قیمت پایین‌تر خود مشخصاتی پایین‌تر را همراه با طراحی به ارث برده از پدر خود به کاربر عرضه خواهد کرد. البته دیشب هم به اطلاع شما رساندیم که کمپانی اچ تی سی، ساخت نسخه ویندوزفون از پرچم دار آینده را در دستور کار ندارد.

مشخصات اصلی که تاکنون از اچ تی سی هیما نقل شده عبارتند از: نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین پشت ۲۰.۷ مگاپیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با معماری ۶۴ بیتی، حافظه رم ۳ گیگابایت و ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری.

htc-leak

همانطور که در سند لو رفته در بالا مشاهده می‌کنید، نام دوربین HTC RE 2 به چشم می‌خورد. اینطور که پیدا است، سال بعد باید منتظر نسل دوم دوربین دستی RE اچ تی سی باشیم. همینطور نام HTC Butterfly 3 نیز وجود دارد که جایگزین گوشی هوشمند باترفلای ۲ اچ تی سی می‌شود. به علاوه‌ی یک تبلت جدید، که احتمال ساخت تبلت توسط این کمپانی تایوانی در سال ۲۰۱۵ را بیشتر می‌کند. بنا بر گفته این سند، یکی از این تبلت‌ها بر پایه نکسوس ۹ ساخته خواهد شد که احتمالا رابط کاربری HTC Sense را اجرا خواهد کرد.

Leaked-and-unconfirmed-details-about-some-of-HTCs-upcoming-devices 1

upleaks@ همچنین اسکرین شاتی را منتشر کرده که در آن اجرای سنس نسخه ۷.۰ بر روی پرچم دار آینده این شرکت تایید شده است. با اینکه آپ‌لیک تا کنون مرجع معتبری بوده، اما نمی‌توان صحت این مشخصات و اطلاعات را تضمین کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات