آیا وان M9 اچ‌تی‌سی به نمایشگر ۵.۵ اینچ مجهز خواهد شد؟

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع چینی مدعی شده که نمایشگر پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی ۵.۵ اینچ بوده و دوربین آن نیز مجهز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.
تبلیغات

هر روز تب تولید تلفن‌های بزرگ و بزرگ‌تر بیشتر دامن‌گیر کمپانی‌های تولیدکننده می‌شود و این بازی قرار نیست به این زودی‌ها پایانی داشته باشد.

به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی نیز پرچمدار جدید خود (وان M9) را در ابعادی بزرگ‌تر معرفی خواهد کرد. شایعات پیشین حکایت از ابعاد ۵.۲ اینچی برای وان جدید اچ تی‌سی داشتند. این در حالی است که نسخه قبلی از یک نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد. حال گزارشات جدید به نمایشگر بزرگ‌تر در M9 اشاره دارند!

وب‌سایت چینی MyDrivers مشخصات فنی M9 را فاش کرده و مدعی شده که این ابزار به نمایشگر ۵.۵ اینچ  با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز می‌شود. البته چندی پیش IBTimes گزارشی ارائه کرده بود که نشان می‌داد این محصول به یک نمایشگر ۵.۲ اینچ مجهز می‌شود که با ادعای منبع چینی همخوانی ندارد. MyDrivers بهره‌گیری از نمایشگر با رزولوشن 2K را تایید کرده است. از دیگر مشخصات محتمل وان M9 می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 805 و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی در پرچمدار آتی خود از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال استفاده خواهد کرد که نشان می‌دهد کمپانی تایوانی دست از فناوری اولتراپیکسل برداشته است؛ تکنولوژی سنسور دوربینی که در آن پیکسل‌های کمتر، اما بزرگ‌تری برای بهبود کیفیت در نور کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این گزارش همچنین به این موضوع اشاره کرده که از انجا که اپل شرکت بیتز را تصاحب کرده، اچ‌تی‌سی به دنبال یک شریک تجاری جدید در حوزه صدا برای نسل جدید تلفن‌هایش است که محتمل‌ترین آنها کمپانی Bose است. البته اچ‌تی‌سی در دو پرچمدار اخیر خود از تکنولوژی بوم‌ساوند که توسط خود اچ‌تی‌سی توسعه داده شده استفاده کرده که بسیار هم راضی کننده بوده است و معلوم نیست همکاری با یک برند متخصص تولید صدا چه ارزش افزوده‌ای برای اچ‌تی‌سی خواهد داشت!

در انتهای گزارش MyDrivers این ادعا نیز مطرح شده که تولید نسخه ویژه و لوکس از وان ام 9 نیز در دستور کار اچ‌تی‌سی قرار دارد. باید توجه داشته باشیم که همه مواردی که ذکر شد، به جز نام این محصول، فقط در حد شایعه و ادعاهای یک وب‌سایت معتبر چینی هستند و برای اطلاعات دقیق‌تر و مشخصات جزئی‌تر باید بیشتر صبر کنیم. شاید در کنگره جهانی موبایل که در ماه مارس ۲۰۱۵ (اسفندماه) در بارسلونا برگزار می‌شود، این محصول رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات