سامسونگ امکان تعویض عملکرد دکمه سخت افزاری بیکسبی را غیر فعال کرد

سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با استفاده از اپلیکیشنی به نام Button Mapper امکان تعویض عملکرد دکمه سخت‌افزاری بیکسبی وجود داشت که سامسونگ با عرضه آپدیتی این قابلیت را غیر فعال کرد.
تبلیغات

در صورتی که با گلکسی اس 8 آشنا باشید، احتمالا نام دستیار هوشمند بیکسبی را نیز شنیده‌اید؛ البته سامسونگ دستیار هوشمندی برای پرچم‌دار جدیدش در نظر گرفته است که در ابتدای عرضه نمی‌توان با فرامین صوتی از آن استفاده کرد.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای دکمه سخت‌افزاری است که به کاربر اجازه می‌دهد دسترسی سریع به بیکسبی داشته باشد؛ اما خبری منتشر شده است که طبق آن دیگر امکان تغییر عملکرد این دکمه سخت‌افزاری وجود ندارد.

چندی پیش اپلیکیشنی توسط توسعه‌دهندگان سوم شخص ساخته شده بود که به کاربران اجازه می‌داد عملکرد دکمه سخت‌افزاری بیکسبی را تغییر دهند؛ اما سامسونگ آپدیتی برای کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایالات متحده عرضه کرده است که این قابلیت را غیر فعال می‌کند.

طبق گفته‌ها، کاربران قبل از دریافت آپدیت می‌توانستند با استفاده از اپلیکیشنی به نام Button Mapper عملکرد دکمه بیکسبی را تغییر دهند؛ اما پس از اینکه آپدیت را نصب کردند، عملکرد دکمه سخت‌افزاری به حالت پیش‌فرض یعنی باز کردن صفحه خانه بیکسبی یا بیکسبی هوم تغییر یافت.

انتظار می‌رود این آپدیت در سایر کشورها نیز عرضه شود و قابلیت تغییر عملکرد دکمه سخت‌افزاری بیکسبی در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را غیرفعال کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات