اچ تی سی یو با اسنپدراگون 835 در بنچمارک انتوتو رؤیت شد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که به‌تازگی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو در بنچمارک انتوتو مشاهده شده است، به نظر می‌رسد این محصول یک گوشی پرچم‌دار خواهد بود.
تبلیغات

دیروز خبری در مورد گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی یو توسط افشاگر معروف ایوان‌ بلس منتشر شد. اگرچه کدنام این محصول Ocean به معنای اقیانوس است؛ اما به نظر نمی‌رسد که اچ‌تی‌سی یو به ماهی ربط داشته باشد. بر اساس اعلام ایوان‌ بلس، این گوشی هوشمند در اواسط یا اواخر ماه آوریل معرفی خواهند شد و تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار اوایل ماه می خواهد بود. حال مشخصات فنی این محصول با نام HTC CBP در وب‌سایت بنچمارک مشهور انتوتو مشاهده شده است. این مشخصات با اطلاعاتی که روز گذشته در مورد اچ‌تی‌سی یو منتشر شده بود، همخوانی دارد.

گوشی HTC CBP از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این چیپ‌ست مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی و چیپ‌ گرافیکی آن آدرینو ۵۴۰ است. حافظه‌ی رم این دستگاه ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. اگرچه ابعاد نمایشگر گوشی مورد بحث در لیست منتشرشده در وب‌سایت انتوتو مشاهده نمی‌شود؛ اما انتظار می‌رود رزولوشن نمایشگر این دستگاه کیو اچ‌دی (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) باشد. ایوان‌ بلس در توییت روز گذشته‌ی خود گفته است که اچ‌تی‌سی یو به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی مجهز خواهد شد. سیستم حساس به لمس اج‌سنس در لبه‌های چپ و راست نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد و علاوه بر این، رابط کاربری اچ‌تی‌سی سنس ۹ در این دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اچ تی سی یو

افزون بر آنچه گفتیم، لیست منتشرشده توسط انتوتو، اطلاعاتی را که بلس در مورد دوربین جلو و پشت اچ‌تی‌سی یو فاش کرده بود، تأیید می‌کند. بر همین اساس، انتظار می‌رود این محصول از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد. با توجه به جزئیات فاش شده توسط انتوتو، گوشی هوشمند مورد بحث به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ را اجرا خواهد کرد. همان‌طور که دیروز هم اشاره کردیم، اچ‌تی‌سی یو در واقع سومین محصول گوشی‌های سری یو اچ‌تی‌سی خواهد بود. برای یادآوری باید اشاره کنیم که اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی پیش از این به ترتیب با نمایشگر‌هایی به ابعاد ۵.۷ اینچ و ۵.۲ اینچ معرفی شده‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات