آپدیت اندروید 7.0 برای موتورولا دروید توربو 2 عرضه شد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی هوشمند دروید توربو 2 عرضه کرد. این نسخه هم‌اکنون به‌صورت OTA قابل‌ نصب است.
تبلیغات

طبق گزارش‌های منتشرشده، آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گوشی هوشمند موتورولا دروید توربو 2 عرضه شده است. این آپدیت از نسخه 25.11.10 بهره می‌برد و هم‌اکنون به‌صورت OTA در دسترس کاربران قرار دارد.

در صورتی که آپدیت را دریافت کرده‌اید و می‌خواهید آن را نصب کنید، ابتدا از پر بودن میزان شارژ باتری مطمئن شوید. همچنین بهتر است گوشی هوشمند خود را به شبکه وای‌فای متصل کنید تا در زمان دانلود با مشکلی رو‌به‌رو نشوید.

سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد که می‌توان به اجرای دو اپلیکیشن به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد. با نصب این آپدیت می‌توانید بخش تنظیمات دسترسی سریع را شخصی‌سازی کنید. همچنین اموجی‌هایی که از Unicode 9.0 استفاده می‌کنند نیز قابل‌ دسترس خواهند بود.

به‌ لطف نسخه بهبودیافته Doze می‌توانید میزان مصرف باتری را کاهش دهید. قابلیتی نیز تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد تمام اپلیکیشن‌هایی را که باز و فعال هستند، با یک اشاره ببندید.

این سومین نسخه از سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود که برای موتورولا دروید توربو 2 قابل دسترس است. این تلفن هوشمند همراه با سیستم‌عامل اندروید 5.1 عرضه شد و سپس آپدیت اندروید 6.0 را دریافت کرد. حال، دارندگان دروید توربو 2 می‌توانند اقدام به نصب آپدیت اندروید 7.0 کنند و از قابلیت‌های آن بهره ببرند.

آپدیت موتورولا دروید توربو 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات