گوشی HTC One M9 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچ، رزولوشن 2K و پردازنده‌ S805 از راه می‌رسد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC One M9 در نمایشگاه MWC رونمایی خواهد شد. این گوشی از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن 2K و پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 805 بهره خواهد برد.
تبلیغات

گوشی اچ‌تی‌سی با نام HTC One M8 به عنوان پرچمدار این شرکت تایوانی، اوایل امسال روانه بازار شد. این گوشی از پردازنده‌ی Snapdragon 801 به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه نمایش ۵ اینچ با رزلوشن 1080p بهره می‌برد. امروز شایعه شده که جایگزین این گوشی هوشمند با نام HTC One M9 و سخت‌افزار قوی‌تر، قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون رونمایی شود.

از جمله مشخصات فنی منتسب به HTC One M9 می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم ۵۶۴ پیکسل در اینچ اشاره کرد. این تراکم در مقایسه با ۴۴۱ پیکسل در اینچ بکار رفته در One M8، نشان از پیشرفت محسوسی دارد.

براساس اطلاعاتی که IBT منتشر کرده، گوشیM9 قرار است به همراه اندروید ۵، پردازنده‌ی Snapdragon 805، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت، درگاه میکرو SD با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت و همچنین دوربین با مگاپیکسل بالاتر راهی بازار شود.

گفته می‌شود این گوشی مقاومت بیشتری در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات به داخل دستگاه دارد و از IP بالاتری پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین شایعه شده که اچ‌تی‌سی قصد دارد، نسخه‌ی فبلت از پرچمدار بعدی خود را در سایز ۵.۵ اینچ و با نام M9 Max راهی بازار کند. ظاهرا برای عرضه‌ی M8 Max دیگر زمانی باقی نمانده و به همین دلیل اچ‌تی‌سی از تولید آن صرف نظر کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات