تصاویری از گوشی های مفهومی سری Quest اچ تی سی منتشر شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی طراح خلاقی طرح مفهومی از تلفن‌های هوشمند اچ‌تی‌سی ساخته است که دارای مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و ظاهر زیبایی هستند.
تبلیغات

در حالی که همه منتظر هستند اچ‌تی‌سی از محصولات جدیدش رونمایی کند، تصاویر مفهومی از تلفن‌های هوشمند اچ‌تی‌سی منتشر شده است. البته باید در نظر داشته باشید که ما در مورد محصولاتی صحبت می‌کنیم که توسط طرفداران طراحی شده‌اند؛ بنابراین چنین محصولاتی تولید و عرضه نخواهند شد.

 باید قبول کرد طرح‌های مفهومی از جذابیت خاصی بهره می‌برند، زیرا طراحان سعی می‌کنند محصولی خلق کنند که از قابلیت‌های آینده‌نگرانه بهره می‌برد. در طرح مفهومی جدید می‌توان محصولاتی از سری Quest مشاهده کرد که سخت‌افزار قدرتمندی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سری Quest اچ‌تی‌سی شامل سه تلفن هوشمند به نام‌های اچ‌تی‌سی فیوری، اچ‌تی‌سی تاندر و اچ‌تی‌سی استورم می‌شود که تصاویر هر کدام نیز منتشر شده است. این سه گوشی هوشمند دارای طراحی یکسانی هستند، اما تفاوت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

در انتهای صفحه نمایشگر تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی تاندر از سه کلید خازنی استفاده شده است. هر سه گوشی هوشمند دارای بلندگوهایی در جلوی خود هستند و از نمایشگرهای بدون حاشیه استفاده می‌کنند. طراح این گوشی‌ها برای آن‌ها مشخصات سخت‌افزاری نیز در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که هر سه تلفن هوشمند از نمایشگر آمولد QHD با ابعاد ۵٫۵ اینچ بهرهمی‌برند و مجهز به تراشه اسنپدراگون 835، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپ رساعت، شارژ سریع 4.0 کوالکام، دوربین پشت ۱۶ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 8.0 خواهند بود که البته هنوز معرفی نشده است و همچنین از محافظ صفحه نمایشگر گوریلا گلس 6 استفاده می‌کنند.

بلندگوهای کواد دالبی BoomSound در جلوی تلفن‌های هوشمند اچ‌تی‌سی Quest استفاده شده و حسگر اسکنر اثرانگشت در نمایشگر جاسازی شده است. طراح برای محصولاتش رنگ‌بندی‌ سیاه، نقره‌ای و سفید در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر و ویدیوی منتشرشده از این محصولات بیندازید.

بار دیگر باید گفت که این تلفن‌های هوشمند توسط طرفداران محصولات اچ‌تی‌سی طراحی شده‌اند و قرار نیست توسط اچ‌تی‌سی تولید و روانه بازار شوند.

گوشی مفهومی اچ تی سی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات