گلکسی نوت 8 به نمایشگر 4K و دستیار صوتی هوشمند Bixby مجهز خواهد شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش رسانه‌های کره‌ای گلکسی نوت ۸ سامسونگ که تابستان سال آینده رونمایی خواهد شد، از نمایشگری با رزولوشن 4K و دستیار صوتی هوشمند Bixby بهره می‌برد.
تبلیغات

پس از اتفاقات گلکسی نوت ۷ سامسونگ و اجبار این کمپانی برای توقف تولید و جمع‌آوری نمونه‌های عرضه‌شده از بازار، بسیاری در انتظار عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و نسل بعدی نوت این کمپانی با نام گلکسی نوت ۸  هستند که تابستان سال آینده راهی بازار خواهد شد. پیش‌تر شماری از شایعات مطرح شده بود که حکایت از کنار گذاشتن تولید سری نوت توسط کمپانی کره‌ای به دلیل مشکل گلکسی نوت ۷ داشت. سامسونگ در نظر دارد با عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ماه آوریل، گلکسی نوت ۸ را نیز نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار کند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع کره‌ای، سامسونگ در نظر ندارد تولید و عرضه‌ی سری گلکسی نوت را متوقف کند، چراکه خود این کمپانی بنیان‌گذار فرم‌فکتور فبلت‌ها بود و رشد بازار این محصولات را می‌توان عاملی دیگر برای ادامه دادن تولید این گوشی هوشمند خواند. در هفته‌های اخیر شایعاتی مطرح شده بود که نشان از تولید گوشی سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ پلاس داشتند. عرضه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس با بهره‌گیری از قلم S Pen گمانه‌ها در خصوص عدم عرضه‌ی محصولی دیگر با نام نوت را تقویت کرده بود، حال آنکه تمام موارد مطرح‌شده در حد شایعه بود و نمی‌توان به‌صورت حتمی در خصوص صحت آن‌ها اظهار نظر کرد.

علاوه بر اشاره به عرضه‌ی گلکسی نوت ۸، در این گزارش به جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند پرداخته شده است. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، گلکسی نوت ۸ با قابلیت‌هایی جذاب برای واقعیت مجازی و همچنین قلم پیشرفته و دستیار صوتی هوشمند Bixby راهی بازار خواهد شد. در صورتی که ادعای منبع ارائه‌دهنده‌ی اطلاعات صحیح باشد، گلکسی نوت ۸ با نمایشگر 4K راهی بازار خواهد شد که تأثیر شگرفی در بهبود تجربه‌ی واقعیت مجازی دارد. گلکسی نوت ۷ در آگوست ۲۰۱۶ پیش از آغاز به کار نمایشگاه ایفا در برلین رونمایی شد. با توجه به تعویق رونمایی از گلکسی اس ۸ هنوز مشخص نیست که آیا شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۸ در ماه آگوست خواهیم بود یا این گوشی هم‌زمان با ایفا یا پس از آن رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات