مشخصات و تصاویر رندر موتورولا دروید توربو 3 فاش شد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دروید توربو 3 که قرار است سال ۲۰۱۷ عرضه شود، از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Hasselblad و تراشه اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد.
تبلیغات

دروید توربو 2 موتورولا سال ۲۰۱۵ به‌صورت انحصاری برای اپراتور آمریکایی ورایزن عرضه شد. با وجود اینکه سال ۲۰۱۶ شاهد جانشینی برای این تلفن هوشمند نبودیم، اما به نظر می‌رسد موتورولا عرضه دروید توربو 3 را برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

در هر صورت به‌تازگی تصاویر رندر و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری دروید توربو 3 منتشر شده است که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به محصول آینده کمپانی موتورولا انداخت.

با در نظر گرفتن تصاویر رندر می‌توان گفت محصول جدید موتورولا از طراحی متفاوتی نسبت به آنچه در دروید توربو 2 دیده بودیم، برخوردار است و همچنین از دوربینی در پشت خود بهره می‌برد که در سمت راست آن عبارت Hasselblad حک شده است. با این حساب می‌توان انتظار داشت دوربین استفاده‌شده در دروید توربو 3 توسط سازنده دوربین سوئدی، یعنی کمپانی Hasselblad ساخته شده است.

موتورولا دروید توربو 3

در این تصاویر به جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری نیز اشاره شده است که طبق آن‌ها در پرچم‌دار آینده موتورولا از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 استفاده خواهد شد. البته دروید توربو 3 قرار است همراه با رقبایی عرضه شود که در آن‌ها از تراشه جدیدتر اسنپدراگون 835 استفاده شده است.

موتورولا دروید توربو 3

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ذکرشده در مورد دروید توربو 3 می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، اسکنر اثرانگشت و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی ساخته‌شده توسط هاسلبلاد اشاره کرد.

موتورولا دروید توربو 3
موتورولا دروید توربو 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات