گلکسی اس 8 با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 8 که قرار است در سال ۲۰۱۷ معرفی شود، احتمالا با ۸ گیگابایت حافظه رم و تراشه قدرتمند اکسینوس 8895 عرضه خواهد شد.
تبلیغات

در ابتدا باید بدانید این خبر هنوز توسط سامسونگ تائید نشده و ممکن است صحت نداشته باشد. در هر صورت به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 قرار است از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. با این حساب پرچم‌دار آینده سامسونگ اولین تلفن هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از این میزان حافظه رم در آن استفاده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا سامسونگ قصد دارد از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در ساخت این چیپ استفاده کند. علاوه بر آن، در گلکسی اس 8 قرار است از چیپ حافظه فلش UFS 2.1 پشتیبانی شود.

مدتی پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گلکسی اس 8 از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد؛ اما اگر اخبار جدید صحت داشته باشند، محصول آینده سامسونگ از آنچه در نظر داشتیم قدرتمندتر خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد با عرضه یک پرچم‌دار تمام‌عیار، خاطره بدی را که گلکسی نوت 7 در ذهن طرفداران و کاربران به‌جا گذاشته است، پاک کند و انتشار چنین اخباری به‌ این گفته مهر تائید می‌زند.

گفته می‌شود گلکسی اس 8 دارای مدل پلاس نیز خواهد بود که از صفحه نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد و جایگزینی برای گلکسی نوت 8 خواهد بود. گلکسی اس 8 پلاس قرار است از ترکیب دوربین دوگانه در پشت استفاده کند. این در حالی است که مدل استاندارد گلکسی اس 8 تنها دارای یک دوربین در پشت خود خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی مانند بهره بردن از نمایشگر ۵.۱ اینچ و تراشه اکسینوس 8895 باشد. البته احتمال دارد این گوشی در کشور چین و آمریکا مانند سال ۲۰۱۶ با یک تراشه بالارده اسنپدراگون عرضه شود و شایعاتی نیز در این زمینه وجود دارد مبنی بر اینکه، این تراشه قرار است اسنپدراگون ۸۳۵ باشد.

تلفن هوشمند گلکسی اس 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود که روی آن رابط کاربری Experience سامسونگ قرار خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود کمپانی کره‌ای ممکن است از دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کند که به نام‌های بیکسبی (با صدای مردانه) و کسترا (با صدای زنانه) شناخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات