تصاویری از گوشی اچ تی سی اوشن نوت فاش شد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی اچ‌تی‌سی اوشن نوت قرار است از یک درگاه استایلوس بهره ببرد و همچنین فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی اوشن نام محصول جدید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است که انتظار می‌رود در سه مدل عرضه شود. در حال حاضر این سه مدل به نام‌های اچ‌تی‌سی اوشن اسمارت، اچ‌تی‌سی اوشن نوت و اچ‌تی‌سی اوشن مستر شناخته می‌شوند. امروز تصاویر جدیدی از قاب محافظ اچ‌تی‌سی اوشن نوت منتشر شده است که اگر جزئیات آن‌ها صحت داشته باشد؛ به‌احتمال زیاد در محصول جدید کمپانی تایوانی شاهد پشتیبانی از استایلوس خواهیم بود.

شایعات پیرامون سری گوشی‌های اچ‌تی‌سی اوشن تقریبا از ماه سپتامبر شروع شد. طبق جزئیات موجود در این شایعات، هر سه مدل اچ‌تی‌سی اوشن دارای طراحی منحصربه‌فردی هستند از هیچ دکمه فیزیکی بهره نخواهند برد.

البته تصاویر منتشرشده از قاب محافظ اچ‌تی‌سی اوشن نوت خلاف این موضوع را نشان می‌دهد؛ زیرا حفره‌هایی برای دسترسی به دکمه‌های فیزیکی و کلیدهای دوربین وجود دارند. موضوع دیگر در مورد این حفره‌ها، این است که به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی اوشن نوت فاقد درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود؛ زیرا حفره‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است و به‌جای آن از یک درگاه USB نوع C استفاده خواهد شد.

یکی از حفره‌های موجود در قاب محافظ، باعث می‌شود فرض کنیم در اچ‌تی‌سی اوشن نوت از استایلوس استفاده خواهد شد. البته با در نظر گرفتن نام این دستگاه، وجود یک قلم استایلوس کاملا منطقی به نظر می‌رسد. همچنین می‌شود اوشن نوت صفحه نمایشگر بزرگ‌تری از اوشن اسمارت و اوشن مستر خواهد داشت.

اچ تی سی اوشن نوت

شایع شده بود که هر سه تلفن هوشمند سری اوشن دارای ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود خواهند بود؛ اما تصویر منتشرشده از قاب محافظ اوشن نوت نشان می‌دهد در پشت این تلفن هوشمند تنها یک دوربین وجود دارد. البته این موضوع به  این معنی نیست که از ترکیب دوربین دوگانه در دیگر مدل‌های سری اوشن استفاده نخواهد شد.

از نظر طراحی؛ انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سری اوشن دارای شباهت‌های زیادی به اچ‌تی‌سی 10 باشند. اوشن اسمارت دارای مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده  است و اوشن مستر پرچم‌دار جدید کمپانی تایوانی خواهد بود. انتظار می‌رود اوشن مستر فاقد دکمه فیزیکی باشد.

در نبود دکمه‌های فیزیکی، قابلیت سنس تاچ به کاربران اجازه می‌دهد با لمس قسمت‌هایی از قاب فیزیکی اوشن مستر، بتوانند فرمان‌هایی مانند کاهش یا افزایش ولوم صدا و ثبت تصاویر را وارد کنند. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی از تلفن‌های هوشمند جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند.

اچ تی سی اوشن نوت
اچ تی سی اوشن نوت
اچ تی سی اوشن نوت
اچ تی سی اوشن نوت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات