لبه‌های خمیده گلکسی اس 8 باعث افزایش تقاضا نمی‌شود

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تحلیلگران کره‌ای معتقدند که سامسونگ برای تضمین فروش گلکسی اس 8 باید نسخه‌ای با لبه‌های غیرخمیده و صاف بسازد.
تبلیغات

با در نظر گرفتن شایعاتی که تاکنون منتشر شده است؛ گلکسی اس 8 در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اول دارای نمایشگری با ابعاد ۵.۷ اینچ است و مدل دوم از نمایشگری با ابعاد ۶.۲ اینچ بهره می‌برد.

آنچه باعث شده است نظر تحلیلگران به گلکسی اس 8 جلب شود؛ این است که احتمالا هر دو مدل از نمایشگری با لبه‌های منحنی بهره خواهند برد. این یعنی مدل‌های گلکسی اس 8 دارای حاشیه بسیار کم هستند و نرخ نمایشگر به بدنه در آن‌ها بالا خواهد بود.

شاید این موضوع برای طرفداران تلفن‌های هوشمند با لبه‌های منحنی خوشایند باشد؛ اما تحلیلگران کره‌ای بر این باور هستند که نبود نسخه‌ای با لبه‌های صاف و کمبود فضا برای در دست گرفتن گوشی و سخت بودن استفاده از آن؛ باعث خواهد شد به فروش این محصول لطمه وارد شود. یکی از تحلیلگران کره‌ای گفته است:

به نظر می‌رسد تقاضای زیادی برای نمایشگرهایی با لبه‌های منحنی وجود ندارد؛ زیرا هنوز بعضی از کاربران با استفاده از این نمایشگرها مشکل دارند و ممکن است به‌صورت تصادفی، لبه‌های تلفن هوشمند را لمس و فرمانی را اجرا کنند. از طرفی اگر بخواهیم تلفن‌ هوشمند را با تلویزیون‌ مقایسه کنیم، فواید نمایشگر بدون حاشیه نسبت به مدل‌های معمولی در تلفن‌های هوشمند چندان بالا نیست.

این موضوع کاملا آشکار است که سامسونگ در گلکسی اس 8 دقت فراوانی صرف خواهد کرد؛ زیرا موفقیت این تلفن هوشمند برای کمپانی کره‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد. سامسونگ می‌خواهد مطمئن باشد که گلکسی اس 8 با مشکلاتی مشابه گلکسی نوت 7 مواجه نشود و سود فراوانی برای این کمپانی به دست آورد.

هنوز زمان دقیق معرفی پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۷ از گلکسی اس 8 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات