محبوب‌ترین گوشی های هوشمند فصل سوم ۲۰۱۶ بر اساس بنچمارک آنتوتو

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق رسم همیشگی در پایان هر فصل، سایت بنچمارک آنتوتو این بار هم لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در کشور‌های مختلف را منتشر کرده است.
تبلیغات

آنتوتو یکی از معروف‌ترین بنچمارک‌های است که به احتمال زیاد تعداد زیادی از مخاطبان این نام به گوششان خورده است. این سایت گوشی‌های مختلف را از نظر سخت‌افزار مورد بررسی قرار می‌دهد. آنتوتو معمولاً در پایان هر فصل لیست ۱۰ تایی از گوشی‌های هوشمند محبوب را منتشر می‌کند.

در نظر داشته باشید این لیست شامل گوشی‌های هوشمند محبوب از ۱ جولای تا ۳۰ سپتامبر است. حالا اگر به اولین عکس نگاهی بیندازید، لیستی از ۱۰ اسمارت‌فون محبوب در سطح جهانی را مشاهده خواهید کرد. در این لیست گلکسی نوت ۵ اول شده است و سپس گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ اج در جایگاه بعدی قرار دارند. در رتبه چهارم شیائومی ردمی نوت ۳ قرار دارد و گلکسی اس ۷ اج در رتبه پنجم دیده می‌شود. این یعنی ۴ دستگاه از سامسونگ در ۵ رتبه‌ی اول قرار دارند. در رتبه‌های بعدی به ترتیب ال‌جی جی ۳، ایسوس زن‌فون ۲، LeEco 2 و میزو ام ۳ نوت قرار دارند.

در دومین تصویر، ۱۰ گوشی محبوب در این دوره‌ی زمانی و در چین را نشان می‌بینید که تفاوت‌های زیادی با لیست قبلی دارد. به طور مثال فقط یکی از گوشی‌های سامسونگ در ۵ رتبه اول جا دارد. شیائومی ردمی نوت ۳ در رتبه‌ی اول، سپس سامسونگ گلکسی اس ۷ و ویوو ایکس ۷ قرار دارند. موبایل اوپو آر ۹ در رتبه‌ی چهارم و هواوی پی ۹ در مقام پنجم جا گرفته‌اند. میزو ام ۳ توانسته رتبه ششم را کسب کند و سپس گلکسی اس ۷، آنر ۸ هواوی، شیائومی می ۵ و در آخر LeEco 2 قرار دارد.

سومین جدول نشان دهنده گوشی‌های هوشمند محبوب در آمریکا است. در این جدول نکسوس ۶ پی رتبه‌ی اول، گلکسی نوت ۵ رتبه‌ی دوم و سپس گلکسی نوت ۴ رتبه‌ی سوم را دارد. رتبه‌ی چهارم و پنجم به ترتیب متعلق به گوگل نکسوس ۶ و موتو ایکس استایل است. در رتبه‌های بعدی به ترتیب این گوشی‌ها قرار دارند: موتو جی، گوگل نکسوس ۵ ایکس، وان پلاس، سامسونگ گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ اج. در کنار این ۳ جدول، آمار و ارقامی برای اسمارت فون‌های محبوب در دیگر کشورها وجود دارد که در صورت علاقه می‌توانید به آن‌ها نگاهی بیندازید.

AnTuTu
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات