اچ‌ تی سی بولت احتمالا ۲۱ آبان معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی بولت احتمالا با نمایشگر ۵.۵ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شکی نیست که اچ‌تی‌سی طی سال‌های گذشته وضعیت مساعدی در بازار گوشی‌های هوشمند نداشته است. در حقیقت برخی معتقدند که اچ‌تی‌سی باید تمرکز خود را صرف هدست واقعیت مجازی وایو کند. ممکن است همکاری این شرکت تایوانی با گوگل در تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل، تا حدودی وضعیت مالی آن را بهبود بخشد، اما آن‌ها باید بیشتر بر گوشی‌های هوشمند خود تکیه داشته باشند. ممکن است این هفته، رونمایی احتمالی اچ‌تی‌سی از گوشی HTC Bolt، فرصت دوباره‌ای به این کمپانی ببخشد. شایعات حکایت از آن دارند که اچ‌تی‌سی بولت، گوشی هوشمند بالارده‌ای با مشخصات نسبتا عجیب است.

باوجود تغییراتی که اچ‌تی‌سی در پرچمدار خود، HTC 10، اعمال کرده بود، این گوشی نتوانست به موفقیت چندانی دست یابد. در حقیقت اگرچه نظرات در مورد گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی غالبا مثبت است، اما آن‌ها معمولا فروش بالایی ندارند. به نظر می‌رسد که حداقل امسال اچ‌تی‌سی، تمرکز زیادی روی هدست واقعیت مجازی وایو و گوشی‌های پیکسل گوگل داشته است و شاید زمان آن باشد که این شرکت به ریشه‌های خود بازگردد.

مشخصات احتمالی اچ تی سی بولت

اسلاید‌های فاش شده از اچ‌تی‌سی بولت، نمای کلی این گوشی و مشخصات سخت‌افزاری آن را تا حدودی نمایان می‌کنند. اچ‌تی‌سی این گوشی را به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD مجهز کرده است. باتری انتخاب شده برای بولت نسبتا کوچک بوده و ظرفیت آن ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 بوده و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره‌ می‌برد. اچ‌تی‌سی بولت برخلاف پیکسل، ضدآب و گردوغبار بوده و گواهی IP57 را دریافت کرده است.

اما مورد عجیب به نوع پردازنده‌‌ای برمی‌گردد که اچ‌تی‌سی برای این گوشی در نظر گرفته است. گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی بولت از پردازند‌ه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد که یکی از پردازنده‌‌های ناموفق کوالکام محسوب می‌شود. براساس شایعات اخیر، اچ‌تی‌سی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از این گوشی حذف کرده است، اما گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی در برخی از مناطق، گوشی هوشمند جدید خود را با هدفون‌های "تطبیقی" عرضه خواهد کرد.

براساس آنچه که در این اسلاید‌ها آمده، اچ‌تی‌سی بولت، جمعه‌ی این هفته معرفی خواهد شد و چنانچه شایعات صحت داشته باشند، این گوشی در آمریکا تنها توسط یک اپراتور عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات