موتورولا امروز گوشی موتو ام را معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار است امروز از گوشی موتو ام موتورولا رونمایی شود.
تبلیغات

موتورولا که حالا زیر پرچم لنوو فعالیت می‌کند، گوشی میان‌رده‌ی Moto M را پیش از معرفی رسمی در وب‌سایت چینی Tmall (مشابه آمازون) قرار داده است. قرار است امروز به طور رسمی از این گوشی فلزی رونمایی شود.

گوشی‌های سری موتو همواره طرفداران خاص خودش را داشته‌اند و با توجه به محصولاتی چون سری موتو جی و گوشی موتو ایکس پیور ادیشن، خاطرات خوشی در ذهن خریداران این گوشی‌های باقی مانده است. اما به نظر می‌رسد جدیدترین محصول این برند خیلی هم امیدوارکننده نیست. با اینکه موتو ام از یک بدنه‌ی یک پارچه‌ی تمام فلزی با سنسور اثر انگشت جدید موتورولا بهره می‌برد، اما انتظارات سخت‌افزاری از محصولی با قیمت ۲۹۵ دلار برآورده نمی‌شود. زمانی این موضوع بیشتر برجسته می‌شود که این گوشی را با رقبای آن مقایسه می‌کنیم.

برخلاف شایعات قبلی خبری از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیست. با اینکه استفاده از ۴ گیگابایت رم در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسل و پوشش ضد آب P2i جذاب به نظر می‌رسد، اما بهره‌گیری از پردازنده‌ی هلیو پی ۱۵ مدیاتک در دستگاه ساخت موتورولا کمی عجیب است. از جمله دیگر مشخصات گوشی موتو ام (حداقل در نسخه‌ی چینی) می‌توان نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سیستم صوتی Dolby Atoms و پشتیبانی از دو سیم کارت را مشاهده کرد.

با اینکه روی کاغذ این مشخصات خیلی هم بد نیست، اما موتو ام به ویژه در بازار چین رقبایی سرسختی چون می 5 اس شیائومی را پیش روی خود می‌بیند که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و سنسور اثر انپشت اولتراسونیک مجهز شده است.

شاید بهتر است موتو ام مناسب بازارهایی غیر از چین بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات