دیزایر A17 به همراه اچ تی سی بولت عرضه می‌‌شود

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا ا‌چ‌تی‌سی گوشی جدیدی با کد نام Desire A17 را به همراه گوشی HTC Bolt‌ عرضه می‌کند.
تبلیغات

براساس توئیتی که LlabTooFeR، فاش کننده‌ی محصولات اچ‌تی‌سی و توسعه‌‌دهنده‌ی رام، در صفحه‌ی خود منتشر کرده است، اچ‌تی‌سی به زودی گوشی جدیدی را معرفی خواهد کرد. از این گوشی که با کد نام Desire A17 شناخته می‌شود، اطلاعات چندانی منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۶.۰.۱ و نسخه‌ی هشتم از رابط کاربری سنس روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود که گوشی یاد شده به صورت هم‌زمان با اچ‌تی‌سی بولت رونمایی خواهد شد.

توییتی در ارتباط با گوشی desire a17

همان طور که می‌دانید، اچ‌تی‌سی بولت از روز ۲۱ آبان در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. این گوشی تنها از طریق اپراتور اسپرینت در دسترس خواهد بود. اما در خصوص مشخصات Desire A17 می‌توان با توجه به گوشی Desire 530 (با کد نام A16)، حدس‌هایی زد.

گوش دیزایر 530 از یک نمایشگر ۵ اینچی با روزولوشن اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ با CPU‌ چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۳۰۴، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو‌اس‌دی تا سقف ۲ ترابایت، مجهز شده است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسل  بوده و ظرفیت باتری آن نیز ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است. گوشی یاد شده در تاریخ ۲۱ اسفند سال گذشته عرضه شده بود.

اچ‌تی‌سی دیزایر ای 17 احتمالا در نقطه‌ی مقابل اچ‌تی‌سی بولت قرار می‌گیرد و یک گوشی پایین‌رده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات