تصاویر و مشخصات گوشی موتو ام موتورولا فاش شد

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Moto M یکی از جدیدترین محصولات موتورولا به شمار می‌رود که به تازگی اطلاعات و تصاویری از این گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

خبری منتشر شده مبنی بر اینکه گوشی‌هوشمند موتورولا موتو ام، در بنچمارک انتوتو رویت شده و به همین دلیل برخی از مشخصات فنی این دستگاه تایید شده است. در هرحال، یکسری تصاویر جدید نیز از این محصول در دسترس قرار گرفته است. علاوه بر این، برخی از جزئیات در مورد ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند که پیش از این اطلاعات چندانی در مورد آن‌ها نداشتیم، مشخص شده که از جمله می‌توان به پردازنده‌ی Heilo P15 مدیاتک اشاره کرد. این چیپ‌ست شامل هشت هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex-A53 بوده و چیپ‌ گرافیکی آن نیز Mali-T860 MP2 است. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط انتوتو منتشر شده بود، گفته می‌شد که موتو ام از پردازنده‌ی Helio P10 بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

گوشی‌هوشمند Moto M موتورولا از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، حافظه‌ی این محصول را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. دوربین پشتی موتو ام ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این دستگاه نیز ظرفیتی ۳۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰ مارشمالو است.

با توجه به عکس‌های جدیدی که از این محصول منتشر شده، می‌توان دریافت که سنسور اثرانگشت نیز در بخش پشتی آن قرار گرفته است. همچنین در این تصاویر شاهد اسپیکر دوگانه در کنار پورت یو‌اس‌بی نوع سی در لبه‌ی پایینی موتو ام هستیم. این محصول می‌تواند پاشش آب مقاومت کند.

گوشی‌ مذکور در بازار چین با اپلیکیشن‌های مایکروسافت نظیر اسکایپ، وان‌درایو و آفیس به فروش می‌رسد. این محصول دارای کدنام Kung Fu بوده که البته دلیل آن مشخص نیست. انتظار می‌رود در روز ۸ نوامبر شاهد معرفی رسمی گوشی‌هوشمند موتو ام موتورولا باشیم. می‌توانید تصاویر این دستگاه را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات