گوشی اچ‌ تی سی بولت با اندروید نوقا عرضه می شود

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی بولت (با کدنام Acadia) ظاهرا گوشی جدید اچ تی سی به همراه اندروید نوقا خواهد بود.
تبلیغات

انتظار داریم گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی HTC Bolt که پیش از این در ماه سپتامبر اخباری در مورد آن شنیده بودیم، تا پایان ماه جاری در آمریکا رونمایی شود. گفته می‌شود که این محصول اولین گوشی ساخت کمپانی اچ‌تی‌سی خواهد بود که از سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد. باید اشاره کنیم دو گوشی‌هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در این مورد برشمرده نمی‌شوند چراکه برند اچ‌تی‌سی بر روی آن‌ها وجود ندارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

بنا به اعلام یکی از توسعه‌دهندگان رام‌های گوشی‌های اچ‌تی‌سی، LlabTooFeR، اچ‌تی‌سی بولت، از اندروید نوقا با رابط کاربری سنس ۸ (دقیقا مانند همان رابط کاربری سنس به کار گرفته شده در گوشی HTC 10 با این تفاوت که رابط کاربری یاد شده در این محصول مبتنی بر اندروید مارشمالو بوده است) بهره خواهد برد. گزارش شده که کدنام این محصول نیز اچ‌تی‌سی Acadia بوده و فقط به طور انحصاری برای بازار آمریکا در نظر گرفته نشده است. این محصول احتمالا در اروپا، آسیا، و آفریقا نیز عرضه می‌شود.

باید اشاره کنیم که اپراتور اسپرینت نیز از هم اکنون خود را برای فروش گوشی HTC Bolt در ایالات متحده‌ی آمریکا آماده می‌کند چراکه این محصول احتمالا تا چند هفته‌ی دیگر معرفی می‌شود. در حال حاضر، هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های بولت در دسترس نیست، اما این دستگاه مشخصا مدل تغییر یافته‌ای از گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد بود که بدنه‌ای فلزی داشته و در بخش جلویی سنسور اثرانگشت نیز بر روی آن تعبیه شده است.

یک دوربین احتمالا خوب نیز در بخش پشتی گوشی‌هوشمند مورد بحث قرار گرفته و در کنار آن نیز شاهد حضور فلاش دوگانه‌ی ال‌ای‌دی هستیم، اما به نظر می‌رسد فوکوس خودکار لیزری در این دستگاه وجود ندارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات