تلفن HTC Desire Eye به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود!

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
طی چند ماه اخیر عکس‌برداری سلفی با تلفن‌های هوشمند محبوبیت خاصی پیدا کرده است و حتی بسیاری از کاربران بیشتر از آنکه از دوربین پشتی تلفن خود استفاده کنند، ترجیح می‌دهند تصاویر سلفی بگیرند تا خود نیز در عکس حضور داشته‌ باشند. در همین راستا تولیدکنندگان تلفن‌ها‌ی هوشمند نیز توجه‌ ویژه‌ای به دوربین جلو داشته‌اند و حال به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد در این زمینه سنگ تمام بگذارد.
تبلیغات

پیش از این هم تلفن Oppo N1 به لطف دوربین چرخشی امکان عکس‌برداری سلفی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را میسر کرده بود، اما اچ‌تی‌سی قصد دارد تا از یک دوربین مستقل ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلوی تلفن جدید خود بهره ببرد.

براساس گزارش‌های غیررسمی از HTCFamily و upleaks تلفن جدید اچ‌تی‌سی با نام Desire Eye روانه بازار خواهد شد. این تلفن دارای دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یکی در جلو و یکی در پشت دستگاه است.

شواهد نشان می‌دهند که تلفن Desire Eye تنها از نظر قدرت عکس‌برداری شاخص نیست و اچ‌تی‌سی در این تلفن از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی پر سرعت Snapdragon 801، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد. به این ترتیب با وجود اینکه تلفن‌های میان رده‌ی اچ‌تی‌سی در شاخه‌ی Desire قرار می‌گیرند اما شاهد مشخصات فنی بسیار خوبی در تلفن جدید این سری از محصولات اچ‌تی‌سی هستیم. شاید این بدین معنا باشد که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی که گفته می‌شود به زودی رونمایی می‌شود از مشخصات فنی به مراتب بالاتری بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود تلفن HTC Desire Eye به همراه جایگزین HTC One M8 در رویداد ۱۶ مهرماه این شرکت رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات