آیا HTC Eye و HTC M8 Eye به دوربین 13 مگاپیکسل مجهز خواهند بود؟

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک ماه تا ۱۶ مهر و رویداد اختصاصی اچ‌تی‌سی باقی‌مانده است و هر روز اخبار جدیدی از کمپانی تایوانی High Tech Computer درز می‌کند. طبق آخرین خبر فاش شده در یک توئیت، HTC قصد دارد ۲ تلفن همراه مختلف با نام‌های HTC M8 Eye و HTC Eye را معرفی کند.
تبلیغات

طبق اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد HTC Eye بیشتر برای افرادی که به انداختن عکس‌های سلفی علاقه‌مند هستند مناسب خواهد بود. اما تلفن همراه دیگری نیز در این رویداد معرفی خواهد شد که گفته می‌شود می‌تواند با دوربین GoPro رقابت کند! HTC M8 Eye از تمام جهات به HTC One M8 شباهت خواهد داشت ولی در آن به جای دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پیشرفته استفاده خواهد شد.

امیدواریم در این تلفن نیز شاهد استفاده از قابلیت دوربین دوگانه مانند One M8 باشیم. افزایش وضوح تصاویر گرفته شده از ۴ مگاپیکسل به ۱۳ مگاپیکسل می‌تواند یکی از معدود دلایل کاهش قدرت رقابت در پرچمدار اچ‌تی‌سی نسبت به بقیه رقبا یعنی دوربین ضعیف را نیز برطرف سازد. اگر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی M8 Eye از تکنولوژی Ultra Pixel بهره‌مند شود و بتواند در نور کم تصاویر مناسبی ثبت کند این بار بقیه‌ی پرچمداران خواهند بود که در برابر دوربین پرچمدار اچ‌تی‌سی به چالش کشیده می‌شوند، همچنین قابلیت‌های DuoCamera در کنار دوربین قدرتمند می‌تواند تجربه‌ای شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای را برای کاربران این دستگاه به همراه بیاورد.

در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد اچ‌تی‌سی خواهیم شنید. احتمالا ۳ دستگاه در این کنفرانس ارائه شود، شایعاتی در مورد ساعت هوشمند این شرکت نیز وجود دارد، اما فعلا به طور قطع نمی‌توان اظهار نظری در این مورد داشت. امیدواریم ماه آینده شاهد مراسم هیجان انگیزتری نسبت به رویداد سال پیش HTC باشیم!

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات