LeEco روز 31 شهریور از گوشی‌ مجهز به پردازنده اسنپدراگون 821 رونمایی می‌کند

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت چینی LeEco که با نام LeTV شناخته می‌شد در ۲۱ سپتامبر از گوشی‌ جدیدی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 رونمایی می‌‌کند.
تبلیغات

کمپانی چینی LeEco که پیشتر با نام LeTV شناخته می‌شد، از جمله تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که در مدت کم فعالیت خود تلاش کرده متفاوت عمل کند. این کمپانی پیشرفت خوبی داشته است و علاوه بر عرضه‌ی محصولات جذاب، سعی کرده از جمله اولین برندهایی باشد که از جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار موجود استفاده می‌کند. 

گفته می‌شود لیکو روز ۲۱ سپتامبر اولین گوشی‌ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ را معرفی می‌کند. این گوشی‌ قرار است با نام LeEco Le 2S Pro، Le 3 Pro یا Le Pro 3 رونمایی شود. با اینکه هنوز در شایعات اسامی مختلفی برای این گوشی یاد می‌شود، باید منتظر باشیم تو این کمپانی چینی روز ۳۱ شهریور به طور رسمی از گوشی جدید خود رونمایی کند.

البته پیش از این ایسوس با معرفی ذن‌فون 3 دلوکس اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ از لیکو پیشی گرفته است. ولی این موضوع نمی‌تواند مانع از رسیدن لیکو به اهدافش شود. گفته می‌شود گوشی لیکو به ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

این گوشی فلزی ظاهرا ۷ میلی‌متر ضخامت دارد که کمی با توجه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن، عجیب به نظر می‌رسد. تا چند روز دیگر پرچمدار جدید لیکو معرفی می‌شود و می‌توانیم با این محصول بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات