اچ تی سی در حال کار بر روی نسل جدید گوشی تاندربولت است

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارشی جدید، اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک گوشی‌هوشمند جدید به نام HTC Bolt است. گفته می‌شود این محصول احتمالا نسل جدید گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی تاندربولت خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

یکی از بحث‌برانگیزترین گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی که در آمریکا عرضه شده، Thunderbolt است و حال احتمال دارد که مدل جانشین این محصول نیز معرفی شود. درست همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگری که اچ‌تی‌سی در آمریکا عرضه کرده، گوشی‌هوشمند تاندربولت نیز در سال ۲۰۱۱ به صورت انحصاری و توسط اپراتور Verizon به دست مشتریان رسید.

این گوشی هوشمند که ۵ سال پیش توسط اچ‌تی‌سی عرضه شده و این شرکت زمان کافی را داشته تا نسل جدید این محصول را به نحوی شایسته آماده کند به طوری که مدل جدید گوشی یاد شده، محصولی باشد که در زمینه‌ی گیمینگ به یکی از گزینه‌های اصلی برای کاربران مبدل شود.

حتی با وجود این که گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی از نظر مشخصات فنی شاید جذاب‌ترین و قدرتمند‌ترین نباشند، اما همیشه در حوزه‌ی موبایل، محصولات این شرکت رقابت بسیار خوبی برای محصولات دیگر شرکت‌ها بوده‌اند.

خبر خوب این است که اچ‌تی‌سی همچنان در صنعت موبایل حضور دارد و در تجارت گوشی‌های هوشمند، محصولات زیادی را تولید کرده است. به تازگی بر اساس آنچه وب‌سایت Phandroid اعلام کرده، کمپانی مورد بحث در حال کاربر بر روی یک گوشی‌هوشمند جدید به نام HTC Bolt است.

اگرچه به احتمال زیاد بازار هدف این محصول نیز مانند نسل قبلی‌اش فقط برای نواحی خاصی در نظر گرفته شده، اما با این‌ وجود نمی‌توان گفت که این محصول حتما نسل جدید گوشی‌هوشمند تاندربولت خواهد بود.

به غیر از نام این محصول جدید که در اسناد جدید مشاهده شده، در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست. احتمال این نیز وجود دارد که محصول یاد شده فقط یک لوازم جانبی یا دستگاهی مرتبط با گوشی‌های هوشمند باشد.

اما اگر شما هم از طرفداران برند اچ‌تی‌سی باشید قطعا به تولید یک گوشی‌هوشمند جدید امید خواهید داشت. اگر نسل جدید گوشی‌هوشمند تاندربولت در دست ساخت باشد، احتمالا این محصول فقط برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده و همانند نسل قبلی خود فقط در این کشور عرضه خواهد شد. اپراتور عرضه‌‌کننده‌ی این دستگاه نیز همانطور که اشاره شد به احتمال زیاد Verizon است.

باید گفت در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان در مورد محصول جدید اچ‌تی‌سی سخن گفت و تنها موردی که از دستگاه جدید این شرکت در دسترس داریم، نام آن یعن HTC Bolt است. پس مثل همیشه باید بیشتر صبر کنیم تا در آینده‌ای نزدیک اخبار بیشتری در این مورد منتشر شود و جزئیات بیشتری از این گوشی‌هوشمند بدست آوریم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات