گوشی هوشمند LeEco Le 2S در TENAA رویت شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی LeEco قصد دارد با محصولات متنوع سهم بیشتری از بازار موبایل را در اختیار خود داشته باشد. اخیرا شایعاتی در مورد گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول مجهز به پردازنده ساخت کمپانی مدیاتک بوده و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل ماه جاری بود که شایعاتی در مورد گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S منتشر شد مبنی بر اینکه این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد و نیز ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. باور این شایعه کمی سخت‌ بود و سپس با گذشت چند روز از انتشار این خبر، مشخصات فنی گوشی‌هوشمند مورد بحث در بنچمارک GFXBench نیز رویت شد. بر اساس اطلاعاتی که در جی‌اف‌ایکس بنچ منتشر شده، گوشی یاد شده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. اما حالا خبر جدیدی در مورد این محصول منتشر شده که این‌بار نیز مشخصاتی متفاوت را نشان می‌دهد.

امروز گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S با شناسه‌ی مدل LEX652 در آژانس TENAA تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است. بر اساس سندی که مرتبط با این محصول است، نمایشگر این گوشی از نوع IPS بوده و ابعادی ۵.۵ اینچی دارد. این صفحه‌نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. در دل این دستگاه یک پردازنده Heilo X25 ساخت مدیاتک قرار داده شده که شامل ۱۰ هسته‌ی پردازشی ۲.۵ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 است.

در بخش پشتی گوشی‌هوشمند مورد اشاره، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جای داده شده و در بخش جلویی آن نیز شاهد ارائه‌ی دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم که می‌توان از آن به منظور ثبت تصاویر سلفی و نیز برقراری تماس‌های تصویری بهره برد. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول نیز ظرفیتی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. علاوه بر آنچه گفته شد، این دستگاه همچنین مجهز به یک سنسور اثرانگشت بوده که در زیر دوربین پشتی قرار داده شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض LeEco Le 2S نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو در نظر گرفته شده است. این گوشی‌هوشمند در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مشکی، صورتی‌طلایی و سفید در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. وزن این محصول ۱۶۸ بوده و ضخامت آن نیز ۷.۵ میلی‌متر است.

گوشی‌هوشمند LeEco Le 2S در ماه آینده احتمالا معرفی خواهد شد و تا آن زمان با زومیت همراه باشید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد این محصول بدست آورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات