تصویر دیگری از گوشی هوشمند نکسوس مارلین یا سیلفیش رویت شد

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مشاهده تصاویر گوشی‌های هوشمند معرفی نشده پیش از معرفی رسمی آن‌ها به امری رایج تبدیل شده است. حال تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده نکسوس مارلین یا برادر بزرگ‌تر آن نکسوس Sailfish فاش شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فاش کننده غیرمعروف اخبار مرتبط به محصولات نکسوس، @usbfl به تازگی تصویر دیگری در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده که در آن یکی از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ی نکسوس موسوم به مارلین یا برادر بزرگ‌تر Sailfish که اچ‌تی‌سی آن را تولید کرده، به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود هر دو محصول یاد شده با طراحی پایه‌‌ی یکسان تولید شوند و فقط از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت داشته باشند. هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که این تصویر جدید مربوط به کدام گوشی‌‌هوشمند معرفی نشده‌ی نکسوس است. با توجه به عکس یاد شده احتمال داده می‌شود که دو محصول مورد اشاره با مواد مختلفی ساخته شوند.

گفته شده که مدل بزرگتر از جنس فلز و شیشه خواهد بود و مدل کوچک‌تر نیز بدنه‌ای از جنس پلاستیک خواهد داشت. با این وجود لازم به ذکر است که این اطلاعات هنوز توسط هیچ منبعی به طور رسمی تایید نشده‌اند. علاوه بر آنچه اشاره شد، گفته شده که گوشی‌هوشمند پلاستیکی موجود در تصاویر جدید یاد شده فقط یک طرح اولیه بوده که به منظور تست تولید شده و قرار نیست به بازار عرضه شود.

اچ تی سی مارلین

این دومین تصویر واقعی‌ منتشر شده توسط @usbfl است که گوشی‌هوشمند جدید نکسوس را نشان می‌دهد. چند روز پیش بود که این شخص در توییتر خود تصویر دیگری از بخش پشتی این محصول را نیز منتشر کرد. در این عکس‌های جدید لبه سمت راست دستگاه و کمی از بخش پخشی را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم. همچنین در بخش بالایی پشت دستگاه، جنس ماده بکار گرفته شده به نظر پلاستیک شفاف یا شیشه است که این مورد را در تصاویر قبلی رویت شده از نکسوس مارلین دیده بودیم.

برخی از طرفداران نکسوس ترجیح می‌دهند محصولات آینده این برند گوشی‌های هوشمندی مثل نکسوس ۴ و اچ‌تی‌سی Evo 4G LTE که درخشندگی داشته و براق هستند تولید شوند. آیا شما محصولات جدید تولید شده توسط کمپانی اچ‌تی‌سی را می‌پسندید؟ شما ترجیح می‌دهید جنس بدنه این محصولات از چه موادی تولید شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات